فرمانده نمونه پایگاه بسیج ریحانه النبی(ص)نظرآباد:

سند اعتلا بسیج از زمینه های ظهور حضرت حجت(ع) می باشد

فرمانده نمونه پایگاه ریحانه النبی (ص) سپاه ناحیه نظرآباد گفت: سند اعتلا بسیج  استفاده حداکثری از عموم مردم برای تحقق بیانیه گام دوم رهبری و زمینه سازی ظهور حضرت حجت می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۸۳۲۷۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج ازکرج، راضیه چراغلو از فرماندهان فعال و موفق پایگاه بسیج ریحانه النبی(ص)  سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد  است  خدمت شایانی در امورات فرهنگی انجام داده است.

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و نامگذاری این روز با برکت به نام روز زن و مادر با وی گفت وگویی  به‌عمل آمد.

چراغلو به برنامه های خود در راستای سنداعتلا بسیج اشاره کرد و گفت: سند اعتلا  استفاده حداکثری از عموم مردم برای تحقق بیانیه گام دوم رهبری و زمینه سازی ظهور حضرت حجت می‌باشد.

وی با اشاره به ابتکارات وخلاقیت های خود، ادامه داد: باتوجه به نفرات و عضویت های مختلف، شناسایی علاقه مندی های نفرات و اجرای برنامه های مختلف نسبت به علایق بسیجیان در پایگاه،  راه اندازی سه شنبه های مهدوی در مدارس توسط نوجوانان بسیجی در مدارس مختلف، جشن تولد نوجوانان بامشارکت خانواده، تبریک و تشویق برای شرکت در زمینه های ورزشی ، ورود به مدارس وبرگزاری مسابقات فرهنگی برای همه اقشار (خانواده دانش اموزان)ومثل کتابخوانی و بیانیه گام دوم از جمله اقداماتم درپایگاه بسیج بوده است.

وی افزود: ازانجایی که معتقدم یک خانم در همه عرصه ها باید فعال باشد و اولین عرصه خانه و بعد جامعه میباشد تشویق خواهران به شرکت در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی درجامعه و کمک مجموعه با تشکیل کلاسهای مشاوره و فرزند پروری و روانشناختی و سبک زندگی در راستای الگوی سوم زن مسلمان از مهمترین اقدامات در این خصوص بود.

این فرمانده زن نمونه موفقیت خود را مدیون تمام بسیجیان پای کار انقلاب پایگاه دانست و در این خصوص گفت : بنده این نمونه بودن را برای بسیجیان پایگاه خود میدانم نه برای خودم چون این بسیجیان هستند که بدون هیچ توقعی در تمامی زمینه ها همکاری لازم را می‌کنند.

وی در ادامه اشاره ای به اقدامات خود در زمینه ی فرهنگی داشت و تصریح کرد: برگزاری جشن و زنده کردن اعیاد، تهیه پک های هدیه و دست نوشته های مرتبط با موضوع روز و جشن در کوچه و خیابان، توزیع برگه های امربه معروف در خیابان همراه با شکلات و پک حجاب،
مشاوره در کافی شاپ برای نوجوانان، مسابقات مختلف مثل منچ پا مارپله با موضوع شعار سال و ....از مهمترین این اقدامات است.

چراغلو با بیان اینکه در زمینه هاي جهادی نیز اقداماتی داشته ایم، خاطر نشان کرد:  تهیه جهیزیه عروس، تهیه لوازم التحریر و لباس مدرسه، دادن اجاره خانه و تهیه پک غذایی از جمله اقدامات جهادی در این پایگاه بسیج بوده است.

به گفته وی، توزیع سبد مهربانی در سطح شهرک، توزیع مای بی بی جهت فرزنداوری و فشار کمتر به خانواده های دارای ۳فرزند وبالاتر و برگزاری کلاسهای تقویتی در پایه های مختلف اقدامات این پایگاه در زمینه محرومیت زدایی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار