خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خدا آفرین:

حضرت فاطمه الزهرا (س) اسوه کامل انسانیت است

تبریز- فرمانده سپاه خدا آفرین ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه الزهرا (س) اسوه کامل انسانیت بخصوص برای زنان عالم است.
کد خبر: ۹۴۸۳۲۸۵
|
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی رشید صادقی در جمع بانوان بسیجی خداآفرین افزود: وجود عرشی فاطمه(س) برای نزول بر عرصه خاکی و قرار گرفتن در کالبد زهرای زمینی، زمینه خاص خود را می طلبد تا جایی که حتی وجود گهربار پیامبر اسلام (ص) نیز برای فراهم نمودن بستر لازم برای چنین نزولی، به چهل روز عبادت ویژه مامور می گردد. عظمت این منقبت آن جا روشن می شود که حضرت موسی(ع) نیز برای آوردن تورات به چهل روز عبادت مامور شده بود
وی ادامه داد: سوره کوثر در مقام این انسان کامل نازل شد. یعنی انسان می تواند به چنین مقام و منزلتی هم برسد. زنان در سبک زندگی، ایثارگری، خانواده و تربیت فرزند،ولایت مداری، همسرداری و هر آنچه نیاز ضروری امروز جامعه است می توانند از این الگوی کامل درس بگیرند و به سعادت ابدی برسند.
 صادقی با اشاره به شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا(س) نقش زنان در دوران دفاع مقدس بیان کرد نقش‌آفرینی زنان در ستادهای پشتیبانی جنگ، حمایت و سرکشی از خانواده رزمندگان، تربیت فرزندان در شرایط سخت جنگ بر هیچ کسی پوشیده نیست، نشان دادند که اگرچه به جبهه نمی توانستند بروند،ولی با بافتن یک جوراب ساده و خدمات پشت جبهه رزمندگان را یاری کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار