تردد در قطعه 326 بهشت زهرا بویژه هنگام بارندگی برای سالمندان و کودکان سخت است

قطعه 326 متوفیان کرونایی بهشت زهرا(س) به دریاچه تبدیل شده و تردد در این قطعه با مشکل انجام می شود.
کد خبر: ۹۴۸۳۳۳۶
|
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

یکی از شهروندان تهرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: قطعه 326 بهشت زهرا(س) به دلیل غیر همسطح بودن و نا همواری های زیاد مشکلاتی زیادی را برای تردد مردم در این قطعه ایجاد کرده است.

وی افزود:  تعدادی از سنگ قبر های این قطعه بلند تر از سایر قبور است و این موضوع موجب شده است که هنگام بارندگی  حجم زیادی آب در اطراف قبرها جمع شود که برای عبور از اینجا   باید چکمه به پا داشته باشید.

این شهروند تهرانی خاطرنشان کرد: برای خاکسپاری یکی از بستگان به این قطعه مراجعه کرده بودیم که اکثر تشییع کنندگان و افراد حاضر در این قطعه از این موضوع گلایه داشتند و بسیاری از آنها بویژه سالمندان و کودکان پایشان تا مچ وارد آب شد و در سرمای شدید دچار پا درد شده و با مشکل مواجه شدند.

وی بیان کرد: سازمان بهشت زهرا(س) هزینه هایی را بابت سنگ قبر از مردم دریافت می کند که هیچکدام از صاحبان اموات از این سنگ ها استفاده نمی کنند و قبل از چهلم تمام سنگ ها را کنار گذاشته و سنگ های گران قیمت با سلیقه خودشان بر روی قبر عزیزان خود نصب می کنند که آن هم به صورت سلیقه ای بوده و به صورت همسان و هم سطح کار نمی گذارند.

او با اشاره به اینکه موارد مشابه این قطعه در سایر قبور بهشت زهرا وجود دارد، افزود: سازمان بهشت زهرا به جای سنگ های حدود 70 سانتیمتر در 40 سانت می تواند نام متوفی را در سنگ هایی با ابعاد کوچکتر 10 در 20 نصب   و هزینه کمتری از شهروندان دریافت کند . ضمن اینکه با هماهنگی و تعامل با واحدهای صنفی سنگ تراش،  اقدام به خرید و فروش سنگ قبور و نصب آن با رعایت همسان سازی و همسطح سازی نماید.

 

ارسال نظرات