خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد:

الگوگیری از سیره و روش حضرت فاطمه (س) اولویت همگان

حجت الاسلام مشرفی گفت: ایثار وخدمت رسانی به مردم از جمله اولویت های زندگی حضرت زهرا (س) بود که باید ما نیز با تاسی از دخت نبی اکرم (ص) ،برای سعادت جامعه تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۴۸۳۳۷۴
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مشرفی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی امروز در جمع نمازگزاران، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، گفت: حضرت زهرا (س) پیشرفته‌ترین بانوی عالم محسوب می‌شوند و ما نیز باید زندگی فاطمی داشته باشیم.

حجت الاسلام مشرفی به ۲۶ دی روز فرار شاه اشاره کرد وافزود:درکارنامه این دست نشانده استکبار، گمراه کردن جوانان از تحصیل علم و مقامات بالا وجود دارد.

وی گفت: در آن روز‌ها ۲۹۰ کتابخانه و ۳۲۲ دانشگاه در کشور وجود داشت، اما تعداد خانه‌های فساد بیش از هزار خانه بود که این موضوع عقب ماندگی فرهنگی را نشان می‌دهد که با تفکر رضا شاه جاری بود.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: استقلال و آزادی اکنون کشور دستاورد صد‌ها هزار انسان شجاع و فداکار است.

حجت الاسلام مشرفی به اقدامات دنیای غرب مبنی بر تضعیف مقام زن وظلم به کودکان اشاره کرد وگفت: باید دنیای غرب در مقابل این گونه اقدامات پاسخگو باشد.

وی به سابقه سخیف نشریه شارلی ابدو اشاره کرد و افزود: این نشریه تاکنون اهانت به پاپ، توهین به مسیح پیامبر مسیحیان، هتک حرمت حضرت مریم و توهین به ارزش‌های ملی فرانسه را در سابقه خود دارد.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: نشریه شارلو ابدو توسط دولت فرانسه چندین مرتبه تعطیل شده است و این در حالیست که امروز این نشریه از سوی سلطه گران نشریه آزادی بیان شده است.

حجت الاسلام مشرفی افزود: و اکنون نیز توهین به ولایت فقیه در این نشریه انجام شده که این موضوع برای ان‌ها لکه ننگ است.

وی گفت: اکنون وظیفه ما پیشبرد جهاد تبیین است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صداوسیما 

ارسال نظرات
پر بیننده ها