همزمان با ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) وروز زن

10 سری جهیزیه به خانواده نیازمند زرندی اهداء شد

به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرند طی مراسمی ۱۰ سری جهیزیه به خانواده ها نیازمند شهرستان زرند اهدا گردید
کد خبر: ۹۴۸۳۴۰۷
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیح از کرمان:مسئول بسیج سازندگی سپاه زرند گفت:: به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، 10 سری جهیزیه به ارزش 6 میلیارد ریال به نوعروسان وخانواده‌ها نیازمند این شهرستان اهدا گردید.
سرهنگ دوم پاسدار حسین ابراهیمی، در آیین اهدای این جهیزیه‌ها افزود: جهیزیه‌های نوعروسان از محل اعتبارات محرومیت زدایی وبا همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه و اهدا شده است.
وی ارزش این جهیزیه‌ها را 600 میلیون ریال برای هر نوعروس عنوان کرد و گفت: اقلام جهیزیه اهدایی، شامل اجاق گاز ۵ شعله، فرش ۶ متری، ماشین لباس شویی، سرویس قابلمه ۸ پارچه، سرویس چینی ۲۵ پارچه، اتو بخار، یخچال، پتو دونفره، سرویس قاشق و چنگال، جارو برقی است که با رعایت حفظ حریم وآبریوی این خانواده‌ها به ایشان اهداء گردید.
وی افزود:حضور بسیج در عرصه کمک به نیازمندان مثال زدنی است و بسیج در این عرصه همیشه پیشگام است.
وی با اشاره به اینکه تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند یک سنت حسنه است که در جامعه ما به خوبی تبین شده است، گفت: امروز به لطف خدا و پس از شناسایی عروسان نیازمند توسط بسیج سازندگی ناحیه زرند 10 سری جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت اهداء گردید.
مسئول بسیج سازندگی سپاه زرند در ادامه یادآور شد:کمک به اقشار کم درامد به ویژه زوج‌های جوان یک وظیفه شرعی و اخلاقی است و تمام تلاش خود را در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان، اهداء بسته‌های معیشتی ومحرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان را با حمایت همه خیرین ونهاد‌های مربوط، گروه‌های جهادی، براساس فرامین امام خامنه‌ای مد ظله العالی پررنگ‌تر از سال‌های گذشته به مرحله  اجرا خواهد گذاشت

ارسال نظرات
آخرین اخبار