رئیس جمعیت هلال احمر کشور:

رشادت های مدافعان و شهدای امنیت، توطئه های دشمنان را خنثی کرد

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: رشادت ها، فداکاری ها و ایثارگری های مدافعان و شهدای امنیت، توطئه های اخیر دشمنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را خنثی کرد.
کد خبر: ۹۴۸۳۵۸۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور در دیدار با خانواده های شهدای مدافع امنیت استان البرز، سید روح الله عجمیان و علی اصغر قورت بیگلو، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، بر جایگاه ویژه این خانواده ها در پیشگاه خداوند متعال تاکید کرد.

رشادت های مدافعان و شهدای امنیت، توطئه های دشمنان را خنثی کرد

وی با اشاره به اینکه بسیجیان مخلص، جز به دفاع از ناموس و اقتدار میهن نمی اندیشند، خاطرنشان کرد: رشادت ها، فداکاری ها و ایثارگری های مدافعان و شهدای امنیت، توطئه های اخیر دشمنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را خنثی کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به نقش بسیج در بحران ها و عرصه های مختلف گفت: این نهاد مردمی در همه میدان های سخت همراه و پشتیبان اسلام، انقلاب و رهبری بوده و هرجا که دشمنان به دنبال ضربه زدن به پایه ها و ستون های این انقلاب بودند، بدون فوت وقت وارد میدان شده است.

گفتنی است در پایان این دیدارها رئیس جمعیت هلال احمر کشور لباس این نهاد را به عنوان عضو افتخاری به خانواده این شهدای والامقام اهدا کرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار