مسئول حفظ آثار تیپ ۱۸۱ زرهی نزاجا:

حضور جوانان در یادواره‌ها تجدید میثاق است با شهدا

مسئول حفظ آثار تیپ ۱۸۱ زرهی نزاجا گفت: حضور نسل جوان در مراسم‌ها و یادواره‌های شهدا در واقع تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های والای آن‌ها است که باید به این موضوع به طور ویژه پرداخته شود.
کد خبر: ۹۴۸۳۶۰۴
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶


به گزارش خبرگزاری بسیج ، ستوان یکم «کیانوش عزیزی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام آباد روز (جمعه) در حاشیه مراسم چهل و دومین سالگرد فتح میمک اظهار داشت: حضور نسل جوان در مراسم‌ها و یادواره‌های شهدا در واقع تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های والای آن‌ها می‌باشد که باید به این موضوع به طور ویژه پرداخته شود.

وی اضافه کرد: شهدا با تقدیم جان خود که بزرگترین سرمایه خود بود برای ملت جمهوری اسلامی ایران عزت و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند که امروز وظیفه داریم این رشادت‌ها را به نسل‌های بعدی و به خصوص نسل جوان منتقل کنیم.

عزیزی بیان کرد: امروز هدف دشمن ناامید کردن جوانان و دوری آن‌ها از ارزش‌های والای شهدا است که با تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس می‌توان به این هجمه مقابله کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز ماموریت جوانان سنگین‌تر و دشوار‌تر از دوران دفاع مقدس است، زیرا باید آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی با پیشرفت در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری که مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی است و توانمندی و اتکا به خود را به کشور‌های دیگر معرفی کنند.


ارسال نظرات