رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی:

۳۰ پرونده مبارزه با غاصبین عناوین دولتی در استان مرکزی تشکیل شد

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: دادگستری این استان به منظور برخورد با غاصبین عناوین دولتی در سال گذشته ۳۰ فقره پرونده تشکیل داده است.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۰۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی، رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: در راستای اجرای مفاد سند تحول و تعالی قضایی و انجام مأموریت‌های دستگاه قضا و همچنین عمل به فرمایشات ریاست معظم قوه قضائیه در جهت مبارزه هدفمند با فساد و مفسد و برخورد با غاصبین عناوین دولتی، تعداد ۳۰ فقره پرونده طی سال گذشته در این زمینه، در مراجع قضایی استان تشکیل‌شده است.

وی افزود: در این پرونده‌ها افراد عناوین دولتی مانند مامور شهرداری، کارمند سپاه پاسداران، دهیار روستا، عضو شورای شهر، نماینده دادستان، کارمند اداره برق، مامور نیروی انتظامی، وکالت و کارکنان اطلاعات را غصب کرده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: در مورد تعداد ۱۷ فقره از این پرونده‌ها رأی در محاکم بدوی صادرشده و مابقی موارد در حال رسیدگی است.

حجت‌الاسلام‌ موسوی خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان در صورت مواجهه با افرادی که درخواست‌های نامتعارفی دارند هوشیار باشند و برای انجام کمک‌های خیرخواهانه نیز تحقیق لازم از منابع موثق و شناخت طرف مقابل را ملاک قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار