فرمانده سپاه آمل درگفتگو با بسیج:

خدمت رسانی با روحیه جهادی موجب رفع مشکلات مردم می شود

ساری-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل، در حاشیه بررسی نحوه خدمات رسانی درمانی از درمانگاه شهید رجایی گفت:خدمت رسانی با روحیه جهادی موجب رفع مشکلات مردم می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۰۶
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

خدمت رسانی با روحیه جهادی موجب رفع مشکلات مردم می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ عابدین داغمه چی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل، در راستای بررسی نحوه خدمات رسانی درمانی از درمانگاه شهید رجایی بازدید کرد.

سرهنگ پاسدار داغمه چی در حاشیه این بازدید در گفتگو باخبرنگار بسیج در آمل به اهمیت خدمت بهداشتی و درمانی و اعتماد شهروندان به مراکز درمانی سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج باید همچنان مثل گذشته در وسط میدان در خدمت مردم حضور داشته و برای عمل به توصیه مقام معظم رهبری که مردم در مراکز درمانی نباید به جز رنج بیماری نگرانی دیگری داشته باشند تلاش کنند.

خدمت رسانی با روحیه جهادی موجب رفع مشکلات مردم می شود

فرمانده سپاه آمل افزود: نگرانی جامعه هدف که شهروندان محترم و خانواده شهداء و ایثارگران عزیز می‌باشند با روحیه جهاد خدمت رسانی باشد رفع شود.

سرهنگ داغمه چی ادامه داد: قدرشناسی از زحمات پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و مجموعه دست‌اندرکاران این مجموعه است که با روحیه خدمت رسانی به ارتقاء سطح کیفیت خدمات بهداشتی ودرمانی مردم نقش آفرینی می کنند.

گفتنی است، دراین بازدید فرمانده سپاه آمل از کارکنان خانم این مرکز درمانی تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها