خبرهای داغ:
مدیر موسسه فرهنگی «سیمرغ سخن»؛

دومین جشنواره ملی سیمرغ سخن در قزوین برگزار می شود

مدیر موسسه فرهنگی «سیمرغ سخن»؛ عنوان کرد: دومین جشنواره ملی سیمرغ سخن (مجری گری و قصه گویی) در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۴۰
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، دومین جشنواره ملی سیمرغ سخن (مجری گری و قصه گویی) در قزوین برگزار می شود.

زهرا گروه ای ها مدیر موسسه فرهنگی «سیمرغ سخن» در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: در اولین جشنواره سیمرغ سخن، نفرات برتر، در بخش مجریان حرفه ای و مهتر مجری شرکت می کنند. مهتر مجری کسانی هستند که بسیار حرفه ای در کار اجرا ورود یافته و در جشنواره ها حائز رتبه های برتر هستند.

وی گفت: مهتر مجری که جایگزین «مستر مجری» می باشد، بخش رقابتی ندارند و بعنوان مجری اصلی به اجرای برنامه می پردازند که در رده سنی خردسال، کودک و نوجوان می باشد و فقط کسانی که در جشنواره ها دارای رتبه های اول تا سوم هستند می توانند در بخش مهتر مجری شرکت کنند.

مدیر موسسه فرهنگی «سیمرغ سخن» اظهار کرد: بخش مجریان حرفه ای مختص مجریانی است که رتبه های اول تا دهم جشنواره پیشین بوده اند و این بخش به صورت رقابتی برگزار می شود.

گروه ای ها عنوان کرد: بخش مجری گری و قصه گویی با محورهای ادبیات ایران زمین، ادبیات کهن، مقررات ملی ساختمان، صرفه جویی در مصرف انرژی و گردشگری و حقوق شهروندی برگزار می شود.

وی افزود:ثبت نام در گروه های سنی۵ تا ۷ سال، ۸ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۸ سال برای شرکت در جشنواره آغاز شده و مهلت ارسال آثار تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ می باشد. مرحله اول ارسال آثار تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه سال‌جاری است که پس از بررسی آثار، منتخبین به مرحله دوم راه می یابند و مرحله دوم در تیرماه ۱۴۰۲ روز ادبیات کودک و نوجوان برگزار می شود.

به گزارش بسیج، جشنواره ملی سیمرغ سخن، به میزبانی شهرزیبای قزوین، فرصتی بی نظیر برای کسب تجربه ویژه مجریان و سخنوران کودک و نوجوان است که در بخش های مجری گری، قصه گویی، شاهنامه خوانی، حافظ خوانی، دکلمه خوانی، سخنوری، استند آپ کمدی، نمایش تک پرسوناژ، دوبله همزمان، گزارش گری زنده برگزار می شود.


انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها