خبرهای داغ:

اعضای بسیج رسانه گرمسار با خانواده شهید مدافع امنیت "محمدحسین سروری راد" دیدار کردند

اعضای بسیج رسانه گرمسار با خانواده شهید مدافع امنیت "محمدحسین سروری راد" به مناسبت سالروز تشکیل بسیج رسانه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۵۱
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، اعضای بسیج رسانه گرمسار با خانواده شهید مدافع امنیت "محمدحسین سروری راد" دیدار کردند.

این دیدار با حضور جمعی از خبرنگاران،امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه گرمسار انجام شد.

 حجت الاسلام سید علیرضا آرامی امام جمعه گرمسار در این دیدار اظهار داشت: یکی از وظایف رسانه ها تبیین و معرفی ویژگی های شخصیتی و آرمان های والای شهدا، به خصوص شهید مدافع امنیت شهید سروری راد است که به راستی این شهید والا مقام نگینی درخشان در شهرستان گرمسار است.

 وی در ادامه افزود: حضور و سرکشی از خانواده شهدا از وظایف اصلی مردم و به ویژه مسئولان است و باید در هر مناسبتی در جهت یاد نام شهیدان دوری نکنیم .

 مادر شهید محمد حسین سروری راد نیز به ذکر خاطرات و خصوصیات اخلاقی از این شهید والا مقام پرداخت و ابراز کرد: شهادت یکی از آرزوهای ایشان بود که به آرزویش که همان شهادت در راه آرمان های انقلاب و رهبر بود رسید.

ایرج گلینی فرمانده سپاه ناحیه گرمسار نیز در این دیدار با اشاره به اینکه امروز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفت‌ها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است، افزود: بسیج رسانه با همکاری سپاه باید بتوانند دستاوردهای انقلاب را که نسبت به تحریم های دشمن گستردگی بیشتری دارد را بازگو و تدوین نمایند تا مسیر انقلاب اسلامی به سمت آرمان های الهی و رهبری و جمهوری اسلامی پیش برود. 

قاسم قاسمی مسئول بسیج رسانه شهرستان گرمسار نیز در دیدار با خانواده شهید امنیت عنوان داشت: به مناسبت گرامیداشت روز بسیج برنامه های مختلفی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالین مجازی عضو سازمان بسیج رسانه در شهرستان گرمسار برگزار می شود .

 وی گفت: دیدار با خانواده شهید سروری راد شهید مدافع امنیت ، دیدار با جانباز سرافراز ایرج جورابلو جانباز 70 درصد حرکتی و جسمی شهرستان گرمسار، برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع رسانه و شفافیت ، دیدار با امام جمعه محترم گرمسار و چندین برنامه با جامعه هدف خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالین مجازی در شهرستان گرمسار اجرا می شود.

 مسئول بسیج رسانه شهرستان گرمسار خاطرنشان کرد: قرار است اواخر دی ماه نیز با موضوع گرامیداشت روز بسیج رسانه و اهمیت جایگاه رسانه همایشی با حضور فعالین حوزه رسانه ای در شهرستان گرمسار با حضور مهمانان استانی و شهرستانی و با هدف تجلیل از فعالین حوزه رسانه ای در محل سپاه ناحیه گرمسار برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها