نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی:

پیروی از مکتب مقاومت عزت ایران اسلامی را رقم زده است

دشتی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروی از مکتب مقاومت باعث شده است تا دشمنان ایران آرزوهای خود را به گور ببرند و روزبه‌روز ایران قوی‌تر شود.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۶۹
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدرضا دشتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حضور پرشور و بامعنای مردم در صحنه‌های مختلف حمایت از نظام و تلاش برای حفظ عزت و اقتدار ایران برگرفته از مکتب مقاومت و عاشورا است.

وی ادامه داد: مردم ایران همیشه در صحنه و گوش‌به‌فرمان، ولی امر مسلمین به‌صورت آماده‌باش هستند؛ این حضور و حمایت از ارزش‌های انقلاب را باید ارج نهاد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن همیشه برای جلوگیری از پیشرفت ایران مانع‌تراشی زیادی کرده است، گفت: اراده ملت ایران این است که با بصیرت و پایبندی بر مکتب مقاومت در حفظ عزت و اقتدار ایران تلاش کند.

وی با یادآوری دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون، تصریح کرد: مردم انقلابی ایران همیشه فعل «خواستن، توانستن است» را صرف کرده و با اقتدار در مسیر پیشرفت ایران حرکت کرده‌اند.

دشتی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه این اغتشاشات به خاطر خنثی‌سازی تحریم توسط ملت ایران است، افزود: مردم ایران اسلامی صاحب تمدنی به قدمت تاریخ هستند و قرن‌ها است که با مکتب مقاومت پیوند دارد؛ این ملت غیور در کوران سخت روزگار سربلند بیرون آمده است و دشمنان ایران اسلامی آرزو‌های خود را به گور خواهند برد.

وی به دور دوم سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به استان یزد و استقبال پرشور مردم از آن‌ها اشاره کرد و ادامه داد: حضور حماسی مردم در حسینیه امیرچقماق یزد نشان از بی‌اثر بودن تلاش‌های چندین ماهه دشمن برای وارونه جلوه دادن نظر مردم نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم یزد با حضور خود و دادن شعار‌های انقلابی و مکتبی این مسئله را به ذهن جهانیان متبادر کردند که مردم کشورمان بر ۳ ماه تبلیغات دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران خط بطلان کشیده‌اند.

وی تصریح کرد: استقبال گرم مردم یزد از رئیس‌جمهور در آن سرمای استخوان سوز صحنه دیگری از عزت و اقتدار و پایبندی ملت ایران به مکتب مقاومت را به نمایش گذاشت.

دشتی با اشاره به اینکه مردم با بصیرت و انقلابی در کشاکش دوران هیچ‌گاه پشت نظام جمهوری اسلامی را خالی نکرده‌اند، گفت: مسئولان باید قدردان بودن خود از مردم با بصیرت را بیش از گذشته به مردم ثابت و بی‌وقفه برای ارتقاء رفاه و معیشت مردم تلاش کنند.

ارسال نظرات