بسیج دانشجویی استان لرستان منتشر کرد؛
مرکز طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی طی اطلاعیه ای از افرادی که تمایل به خادمی دوره 28 طرح ولایت در تابستان 1402 دارند، دعوت به گزینش کرد.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۰۹
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان ؛ در این اطلاعیه آمده است: قابل توجه دانش آموختگان طرح ولایت؛ افرادی که تمایل به خادمی دوره 28 طرح ولایت در تابستان 1402 دارند، جهت قرارگیری در روند گزینش عدد 1 را به سامانه پیامکی به شماره 660000303 ارسال نمایند.

مدت زمان خادمی در دوره تابستانه طرح ولایت 1402: 15روز/ 30روز/ 45روز

مهلت پیش ثبت نام: سه شنبه 27 دی ماه / فرم ثبت اطلاعات تکمیلی در قالب پیامک مجزایی برای داوطلبانی که با ارسال پیامک پیش ثبت نام می کنند، ارسال خواهد شد.

روند گزینش:
یک: اعلام آمادگی اولیه/ دو: پر کردن رزومه تشکیلاتی/ سه: مصاحبه در ناحیه بسیج دانشجویی استان محل تحصیل / چهار: دوره آموزشی و گزینشی اولیه (بهمن ماه) / پنج: دوره سازماندهی و کمیته بندی خادمین (اردیبهشت ماه)

تاریخ دوره بهمن ماه:
برادران: 19 الی 21 بهمن ماه (پذیرش از غروب 18 بهمن ماه)
خواهران: 26 الی 28 بهمن ماه (پذیرش از غروب 25 بهمن ماه)

فرایند مربوط به خادمین سال های گذشته:
_ خادمین سال های گذشته در صورت تمایل به خادمی در دوره سال 1402 عدد 2 را به سامانه 660000303 ارسال نمایند.
_ خادمین دوره های گذشته از دوره اردیبهشت ماه به فرایند خادمی دوره امسال ملحق می شوند.
_ تعداد معدودی از خادمین سال گذشته برای یاری در نشست خادمین بهمن ماه دعوت می شوند. مرکز طرح ولایت با این عزیزان تماس خواهد گرفت.
_ خادمین ادوار در «عضویابی خادمی» مشارکت نموده و ظرفیت های ویژه ای که از دانش آموختگان دوره برای خادمی می شناسند را به خادمی دوره دعوت کنند.


مرکز طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی

ارسال نظرات