خبرهای داغ:
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران؛

مهم ترین مؤلفه قدرت ایران، اعتماد مردم به نظام اسلامی است

سردار حسن زاده در هفتمین سالگرد شهید مدافع حرم مرتضی کریمی در شال گفت؛دو مؤلفه مهم شیعه در مقابل با توطئه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی است و امروز علت عصبانیت نظام استکبار از ایران اسلامی، این دو مؤلفه هستند.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۱۴
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷

قزوین _به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران ، در هفتمین سالگرد شهید مدافع حرم مرتضی کریمی شالی در مسجد جامع شهر شال، به شهامت شهدای انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران اشاره کرد و گفت: امروز در چهارراه راهبردی جهان، ایران اسلامی علاوه بر صف آرایی در مقابل ابرقدرت ها جهان، توانست اقتدار و توان نظامی خود را به دنیای نشان دهد. این قوی شدن و اقتدار را ما مدیون شهامت شهدای انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران هستیم. امروز انقلاب اسلامی، شهدای گرانقدر، بصیرت ملت ایران و پیشرفت ایران اسلامی جای امن برای غرب و جبهه استکبار جهانی باقی نگذاشته است. 

وی در ادامه افزود: در فتنه و اغتشاشات اخیر همه کشورهای مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران با هم منسجم و متحد شدند تا جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرند، اما موفق نشدند. این فتنه اخیر را که می توان آن را فتنه جهانی نامید، دشمنان با تمام توان برای مقابله با ایران اسلامی به میدان آمدند، اما بصیرت، مقاومت و ایستادگی و دلدادگی مردم تمام محاسبات از پیش تعیین شده آنها را بهم زد.

سردار حسن زاده، اعتماد مردم به نظام اسلامی را مهم ترین مؤلفه قدرت ایران دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در سال 1392 موضوع جهاد کبیر را مطرح کردند و مردم با بصیرت ما از این جهاد سربلند بیرون آمدند، جهاد کبیر یعنی اینکه از دشمن تبعیت نکنی و مردم در عمل نیز این موضوع را ثابت کردند. حضور میلیونی مردم در تشیع پیکر شهدای گمنام، نشان داد مردم دل در گرو انقلاب و آرمان های انقلاب دارند و پشتیبانی و اعتماد مردم به نظام اسلامی مهم ترین مؤلفه قدرت ایران اسلامی است که امروز دشمن با تمام توان تلاش می کند این اراده و اعتماد و پشتیبانی مردمی را از مردم جدا سازد.   

 فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران، به دو مؤلفه مهم شیعه در مقابل با توطئه های شوم دشمنان اشاره کرد و گفت: الگو برداری از فرهنگ عاشورا و سبک زندگی امام حسین (ع) و امید و انتظار به مهدی موعود(عج) دو مؤلفه مهم شیعه در مقابل با توطئه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی است و امروز علت عصبانیت نظام استکبار از ایران اسلامی، این دو مؤلفه هستند. این دو مؤلفه باعث شدند که فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن در جامعه نهادینه شود. 

وی در پایان سخنان خود افزود: دشمنی دشمن روز به روز افزون می شود و قدرت ملی و اقتدار نظامی ما نیز روز به روز در حال افزایش است. امروز آمریکا دیگر قدرت جهانی نیست، آمریکا توان و موشک دارد ولی اراده و اقتدار ندارد و ما با تمام توان خود و با حمله به پایگاه عین الاسد در عراق، این اقتدار را از او سلب کردیم.

 

 انتهای پیام/۲۰۰۴

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها