یادواره شهدا صنایع سیمان کرمان

راه مقابله با دشمن جهاد تبیین است

کد خبر: ۹۴۸۳۸۲۴
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج، به همت پایگاه حوزه کارگری ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول صلوات الله علیه اولین یادواره شهدا گروه سیمان کرمان درمحل سالن اجتماعات کارخانه سیمان کرمان با سخنرانی سرهنگ پاداش برگزار گردید
پاداش بیان کرد: دشمنی حق و باطل در طول تاریخ، از بدو خلقت آدم (ع) وجود داشته، و تمام ۱۲۴ هزار پیامبر در مقابل جبهه باطل قرار داشتند.
وی افزود: عبودیت بدون نفی طاغوت ممکن نیست. شان حیات و زنده بودن، مبارزه با باطل و طاغوت است و باید بدانیم در عصر کنونی جبهه حق و باطل کدام است.
ایشان با اشاره به اینکه دو مکتب برای مدیریت دنیا وجود دارد عنوان کرد: جبهه شیعه و افق آن یعنی جامعه انتظار و حکومت مهدی (عج) و مکتب بعدی یهود و (صهیونسیم و وهابیت و سلفی گری) شامل این دو مکتب هستند.
وی با بیان اینکه دشمنی یهود در بدو شکل گیری انقلاب شروع شد، عنوان کرد: یهود می‌دانست که این انقلاب جهانی است و با هر شیوه‌ای از جمله کودتا، ترور، ۸ سال جنگ با ۳۶ کشور، نفوذ، مشکلات اقتصادی و فرهنگی و در نهایت جنک ترکیبی، تلاش کرده که مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شود.
وی افزود: فتنه ۹ دی دشمن از سال‌های ۵۸، ۶۷، ۷۸ و ۹۸ تقریبا هر ده سال وجود داشته و اکنون اگر هر ساله هم فتنه وجود داشته باشد، نگران نباشید چرا که امام صادق (علیه السلام) فرمودند که در نزدیکی ظهور، فتنه‌ها زیادتر می‌شود.
سرهنگ پاداش در پایان تصریح کرد: راه مقابله با دشمن جهاد تبیین است. آگاهی بخشی به نسل جوان و انس با شعائر اسلامی و به خصوص روضه‌های ائمه علی‌ها السلام می‌تواند جامعه را در ریل اصلی خود قرار دهد.
گفتنی است در پایان مراسم از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات