معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران؛

نام حاج قاسم جریان ساز انقلاب اسلامی در سراسر جهان است

سردار ابراهیمی آتانی عنوان کرد: اقدامات و حرکت شهید سلیمانی سبب شد که در سرتاسر گیتی هر جا مبارزه با ظلم جریان دارد، نام انقلاب اسلامی جریان ساز آن مبارزات باشد.
کد خبر: ۹۴۸۳۹۴۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج، سردار ابراهیمی آتانی در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین که به مناسبت گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد بیان کرد:
این انقلاب با تکیه بر ایمان و عقیده مردم شکل گرفته و شهید حاج قاسم سلیمانی با عنصر اخلاص، توکل به خدا و ولایت مداری توانست روحیه مبارزه با ظلم و ستم را مجدداً در رگ های تمام مردم آزادی خواه جهان به جوشش در بیاورد.

وی گفت: سردار سلیمانی با بصیرت نافذ و ولایت پذیری که داشت به عنوان یک دیده بان بصیر، اشراف کامل به تحولات دنیا و منطقه داشت تا آنجا که داعش در ۲۰ خرداد ماه سال ۱۳۹۴ حرکتش را به شکل تهاجمی در عراق آغاز کرد اما شهید سلیمانی اولین گزارش، مبنی بر وجود جریان داعش را ۶ ماه قبل یعنی در آذر ماه سال ۱۳۹۳ به دولت و ارتش عراق منتقل کرده بود و یا با همین بصیرت و دوراندیشی پایان حکومت داعش را تا ۳ ماه آینده در آن زمان اعلام کرد.

سردار ابراهیمی آتانی عنوان کرد: وقتی اتفاقات پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی را بررسی می کنیم متوجه می شویم که این اتفاقات خیلی گسترده است. به تعبیر امام راحل، پرچمی که از دست یک سرباز می افتد سرباز دیگر آن را بر می‌دارد. به نظر بنده تا زمانی که انسان عمل خود را برای خدا خالص می گرداند، خداوند به مجاهدت و عمل مخلصانه او برکت می‌بخشد و آثار اخلاص انسان تا مدتها بعد از او نیز مؤثر خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه افزود: اقدامات و حرکت شهید سلیمانی سبب شد که در سرتاسر گیتی هر جا مبارزه با ظلم جریان دارد، نام انقلاب اسلامی جریان ساز آن مبارزات باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار