خبرهای داغ:
همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: بالاترین و پرافتخارترین ارزش برای یک زن مادر بودن است و حضرت زهرا(س) با آن مقام والای شخصیتی معنوی، یک مادر بود.
کد خبر: ۹۴۸۴۰۳۹
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

حجت الاسلام حبیب الله حمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک میلاد با‌برکت ام‌ابیها صدیقه طاهره حضرت فاطمه‌ (س) و میلاد فرزند برومند و ذخیره شیعه حضرت امام‌خمینی(ره) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) آن‌چنان دارای مقام والا و منزلت عظیم نزد خداوند است که در شأن ایشان سوره کوثر را نازل کرده است که مفسرین در معنی کوثر به خیر کثیر اشاره دارند.

وی تصریح کرد: بالاترین و پرافتخارترین ارزش برای یک زن مادر بودن است و حضرت زهرا(س) با آن مقام والای شخصیتی معنوی، یک مادر بود و با تربیت فرزندانی چون حسن و حسین و زینب و ام کلثوم که وجودشان از اول تولد تا آخر خلقت، خیر و برکت برای بشریت است، مادر بودن این بانوی بزرگ اسلام تبلور خاصی پیدا کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: افتخار مادر بودن و تربیت فرزند در خیلی از مادران پیرو آن حضرت در انقلاب اسلامی بروز و ظهور عجیبی دارد؛ در انقلاب، ما مادرانی داریم که فرزندان بزرگی تربیت و در راه اسلام هدیه کردند، مادرانی که دو شهید، سه شهید و چهار شهید برای حفظ دین و ناموس کشور اسلامی و ایجاد امنیت دادند و راه سعادت و خوشبختی را برای همه ایجاد کردند.

وی افزود: تبلور دیگر کوثر بودن آن حضرت، تولد حضرت امام‌خمینی(ره) در عصر ما است که از سلاله پاک حضرت فاطمه زهرا(س) است و تولدش هم‌زمان شده با مادرش، که یک انسان با برکت و خیر بودند و اسلام را احیا کردند و انقلابی را تأسیس کردند که مایه خیر و برکت و سعادت برای بشریت عصر ما شد.

حمزه عنوان کرد: حدیث کساء تبلور دیگر کوثر است و این حادثه‌ای که هم اهل‌بیت را معرفی می‌کند و در هر زمان کسی که آن را با توجه بخواند موجب رفع گرفتاری و شفا و برآورده شدن حوائج و برطرف شدن مشکلات انسان‌ها در هر زمانی است.

وی تصریح کرد: تبلور دیگر کوثر، خیر کثیر بودن آن حضرت در توجه ویژه عفاف و حجاب و حریم قایل شدن بین محرم و نامحرم است، این مسئله عفت و حجاب و رعایت حرمت در جامعه آن‌چنان برکت دارد که در بعضی زمان ها زنان را توفیق توجه و عنایت خاص امام زمان(عج) قرار داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات