خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

حاج قاسم سلیمانی شاگرد اهل بیت(ع) بود و محبوب شد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی شاگرد اهل بیت(ع) بود که این چنین محبوب شد، گفت: اهل بیت(ع) همواره ناظر بر اعمال ما هستند.
کد خبر: ۹۴۸۴۰۷۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در بازدید از مرکز درمانی صیانت کوثر شهرستان نهاوند با بیان اینکه آرامش باید خدایی باشد، اظهار کرد: بسیاری از مردم از مادیات بی نیاز هستند اما آرامش ندارند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب دوست در طول زندگی یکی از نکات مهم است، افزود: در احادیث داریم که بهترین دوست کسی است که انسان را به یاد خدا بیندازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: شهید سلیمانی چون خدایی بود همه عاشق او بودند و در مراسم تشییع پیکر ایشان مشاهده کردیم که از همه قشری آمده بودند و اشک می‌ریختند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی شاگرد اهل بیت(ع) بود که این چنین محبوب شد، گفت: اهل بیت(ع) همواره ناظر بر اعمال ما هستند.

نجاری ادامه داد: خداوند گاهی کار خودش را به وسیله اهل بیت(ع) انجام می‌دهد بنابراین اهل بیت(ع) ناظر بر ما هستند و در روز قیامت بر ما یا علیه ما شهادت خواهند داد بنابراین کوچکترین کارهای ما را هم می‌بینند و اگر این کارها خوب و مثبت باشند خود ما هم لذت آن را خواهیم برد و اگر بد باشند اولین نتیجه‌ این است که آرامش از ما گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: ما باید نسبت به خانواده حساس باشیم و حقوق خانواده را بشناسیم، مبادا که حق آنها را ضایع کنیم که اگر اینگونه باشد در قیامت جلوی ما را خواهند گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: از آنجایی که انسان از تاریکی و خداوند از نور مطلق است، امکان ارتباط مسقیم با یکدیگر را ندارند بنابراین نیازمند واسطه هستند؛ اهل بیت (ع) همواره واسطه ما و خداوند و در واقع کشتی نجات هستند که اگر به آنها چنگ بزنیم رستگار می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد به خداوند و آخرت به شما آرامش خواهد داد و از گناه جلوگیری خواهد کرد.

حاج قاسم سلیمانی شاگرد اهل بیت(ع) بود و محبوب شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار