امام جمعه زنجان:

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی محور برنامه های دهه فجر است

زنجان - امام جمعه زنجان گفت:نسل جوان امروزی بایستی در جریان رویدادها و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در ۴۴ سال گذشته قرار گیرند.
کد خبر: ۹۴۸۴۱۴۲
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی محور برنامه های دهه فجر است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر در استانداری با اشاره به اینکه رویه اجرایی مناسبی برای مردمی کردن برنامه های دهه فجر نداریم، گفت: با سازوکارهای پیش بینی شده، در تهران برنامه مردمی و خانوادگی بیشتر نمود پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برخلاف انقلاب های روسیه و فرانسه از زمان پیروزی با توطئه ها و تحریم های بسیاری دست و پنجه نرم کرده است، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور از جاده های آسفالت شده روستایی تا پیشرفت های علمی در زمان قبل و پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان بر ضرورت برپایی نمایشگاه منطقه ای دهه فجر در هر شهرستان تاکید کرد و گفت: برنامه های دهه فجر با رویکرد امید و نشاط آوری اجرا شود.

امام جمعه زنجان گفت: برای این انقلاب شهدای بسیاری تقدیم شده است و اگر مردم صفوف خود را از اغتشاشگران جدا نمی کردند این حوادت کنترل نمی شد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ملت ایران مردم نجیبی هستند که شرایط سخت را تاب می آورند، گفت: امام راحل فرمودند: مردم ایران از مردم مدینه در عصر پیامبر گرامی اسلام(ص) و مردم کوفه در عصر امام علی(ع) وفادارتر هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار