سردار ظهیری خبر داد:

کشف اموال مسروقه در شهرستان بهارستان به ارزش 10 میلیارد تومان

صبح امروز نمایشگاه کشفیات ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان با حضور سردار ظهیری فرمانده ویژه غرب استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۱۸۸
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: در این نمایشگاه عملکرد امنیت اجتماعی مأمورین فرماندهی انتظامی از   ۱۹ تا۲۶ دیماه ، به مدت ۸ روز بصورت شبانه روزی به نمایش در می آید.

 سردار ظهیری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در جمع خبرنگاران تعداد احکام قضایی اجرایی شده  را ۱۰۳ مورد عنوان کرد و گفت: در این مدت ۱۰۲ نفر   سارق  و مالخر نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

سردار ظهیری  از متلاشی شدن  ۲ شبکه سرقت در سطح شهرستان بهارستان خبر داد و افزود: با هوشیاری حافظان امنیت ۲۲۲ مورد اقلام سرقتی از این شبکه      کشف و ضبط شد. همچنین با اجرای طرح های محله محور، تعداد  22 دستگاه   خودرو و 3 دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شده است.   

وی در ادامه تصریح کرد:   ارزش اموال مسروقه مکشوفه ۱۰ میلیارد تومان است.

فرمانده ویژه غرب استان تهران در ادامه اضافه کرد: در حوزه مواد مخدر نیز 215 هزار و 321 کیلوگرم مواد مخدر در سطح شهرستان کشف شده است و در این ارتباط  ۱۲۵۱ نفر از خرده فروشان مواد مخدر و ۱۲۰۲ معتاد متجاهر دستگیر شدند.

سردار کیوان ظهیری در آخر گفت: پلیس با مخلین نظم و امنیت و با کسانی که بخواهند امنیت اجتماعی را خدشه دار کنند با اقتدار     برخورد می کند و پلیس با احدی شوخی ندارد.

 

خبرنگار: مهدی موسی خانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار