رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا، موجب یأس و ناامیدی دشمنان است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا را جلوه ای دیگر از حماسه آفرینی بانوان این سرزمین دانست و گفت: این موضوع، موجب یأس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شده است.
کد خبر: ۹۴۸۴۲۵۵
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی قاسم پور، رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ابتدای نود و یکمین جلسه رسمی شورا که با حضور خانواده شهید سید روح الله عجمیان برگزار شد، گفت: خانواده این شهید بزرگوار به نمایندگی از خانواده های شهدای مدافع امنیت به مناسبت هفته گرامیداشت مادر و روز زن در صحن علنی شورای شهر حضور پیدا کردند.

صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا، موجب یأس و ناامیدی دشمنان است

وی صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا را جلوه ای دیگر از حماسه آفرینی بانوان این سرزمین دانست و با اشاره به اینکه این موضوع، موجب یأس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شده است، اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا، زینت بخش جامعه هستند و همه ما باید در خدمت پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدای والامقام و قدردان صبر و شکیبایی آن ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: شهادت بسیجی سید روح الله عجمیان، دل همه مردم ولایتمدار، انقلابی و مؤمن را به درد آورد. مادر این شهید والامقام بداند که به برکت نفس های خانواده های شهدا و دعای خیر آن ها، ما در این جایگاه ها و مسئولیت ها قرار گرفته ایم که بتوانیم به این مردم خدمت رسانی کنیم.

قاسم پور خاطرنشان کرد: همه عالمیان بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جوانان برومندانی همچون شهید عجمیان دارد که مایه افتخار این مرز و بوم هستند. امنیت و آرامش امروز جامعه را مرهون خون پاک شهدای اسلام هستیم و راه این عزیزان ادامه خواهد داشت. بر خود لازم می دانم در اینجا از خانواده شهید عجمیان به دلیل تربیت چنین فرزندی تقدیر و تشکر کنم.

لازم به ذکر است در این جلسه به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از مادر شهید سید روح الله عجمیان و بانوان شاغل در شورای اسلامی شهر کرج تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار