پایگاه نسیبه استان اردبیل/

کار اصلی پایگاه، رفع کمبودها و مشکلات مردم با همکاری نهادهای مربوطه

فرمانده حوزه خواهران پایگاه نسیبه استان اردبیل با اشاره به تهیه جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند، از راه‌اندازی کارخانجات تولید تابلو فرش و خیاطی برای خانواده‌های نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۲۷۶
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات؛ فرمانده حوزه خواهران پایگاه  نسیبه استان اردبیل در جریان نمایشگاه سراسری «اسوه» با اشاره به خدمات این پایگاه اظهار کرد: کمبود‌ها و  مشکلات مردم را در ابعاد مختلف رصد کرده و سپس خدمات لازم را با هماهنگی  نهاد‌های مربوطه، به مردم ارائه می‌دهیم. وی با اشاره به نقش مهم گروه‌های  جهادی در محرومیت‌زدایی، افزود: با ابزار گروه‌های جهادی، ظرفیت‌شناسی  محلات منطقه را انجام دادیم و خانواده‌های نیازمند را شناسایی کردیم.

 

وی با تأکید بر اینکه در حوزه برنامه‌های فرهنگی هیئت‌های اندیشه‌ورز را  تشکیل دادیم، اضافه کرد: از ظرفیت اساتید دانشگاه در برگزاری این هیئت‌ها  استفاده کردیم. وی همچنین برپایی کارگاه مقاله‌نویسی جهت مقابله با تهاجم  نرم دشمن را از دیگر اقدامات فرهنگی پایگاه نسیبه استان اردبیل، برشمرد. 

 

فرمانده  حوزه خواهران پایگاه نسیبه استان اردبیل، توزیع کمک‌های معیشتی را از  برنامه‌های ثابت این پایگاه برشمرد و تصریح کرد: تهیه جهیزیه برای  خانواده‌های نیازمند با ارزش مالی هر جهیزیه ۵٠ میلیون تومان، از دیگر  اقدامات ما است. حقی همچنین از توزیع ۵٠٠ بسته معیشتی توسط این پایگاه، در  میان نیازمندان خبر داد. 

 

وی راه‌اندازی کارخانجات تولید تابلو فرش،  خیاطی و بافندگی برای خانواده‌های نیازمند را از ابعاد اشتغال‌زایی این  پایگاه برشمرد و افزود: هدف از چنین اقداماتی، تقویت بنیان مالی و بسترسازی  کارآفرینی برای خانواده‌های نیازمند است.

 

فرمانده حوزه خواهران  پایگاه نسیبه استان اردبیل، نمایشگاه سراسری «اسوه» را تابلو تصویرسازی  دستاورد‌های پایگاه‌های بسیج دانست و اظهار کرد: حمایت از پایگاه‌های بسیج،  باید به طور ویژه مورد توجه مسئولین امر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات