سردار محمدی اصل در اجلاسیه مجمع بسیج استان اردبیل: پیشرفت های کشور و جامعه بودیم با حضور سپاه و بسیج تحقق یافته است به همین خاطر است که دشمنان و معاندین از پیشرفت های چشم گیر ایران قوی عصبانی هستند.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۵۶
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل صبح امروز در اجلاسیه مجمع بسیج استان اردبیل که با حضور اقشار مختلف بسیج، نمایندگان مجلس و مسئولین استانی در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل برگزار شد، با بیان این که روحیه جهادی، ایمان راسخ و بصیرت بسیجیان ستودنی است و با هیچ چیز غیر قابله معاوضه نمی باشد، اظهار داشت: پیشرفت های کشور و جامعه بودیم با حضور سپاه و بسیج تحقق یافته است به همین خاطر است که دشمنان و معاندین از پیشرفت های چشم گیر ایران قوی عصبانی هستند.

وی ادامه داد: بسیجیان مصداق آیه کوثر هستند و پیش برنده و بالنده می باشند و هر کجا نیاز جامعه است حضور جدی دارند و در صحنه های حساس و خطرناک تا پا جای در راه انقلاب و ولایت فقیه آمادگی خود را ثابت کرده اند.

محمدی اصل با بیان این که بسیاری از کشور های جهان در حسرت داشتن رهبری همچون امام خامنه ای عزیز هستند، اظهار داشت: حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب چون از روح و تفکر توحیدی برخوردارند توانستند کشور را از شرایط سخت و توطئه های بی امان دشمنان اسلام به سلامت عبور دهند.

وی اظهار داشت: امروز بسیجی با بکارگیری تخصص در کنار علم و فناوری و با حضور جهادی و میدانی در عرصه های مختلف در محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی کشور سنگ تمام گذاشته است و این را باید دانست که هرکجا با روحیه بسیجی و جهادی وارد عمل شده ایم سربلند بوده ایم و شاهد موفقیت های بزرگی در کشور هستیم.

دبیر کل کنگره 3400 شهید استان اردبیل تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نقش بسیج سازنده بود و با روحیه شهادت طلبی و ایمان قوی و بادستان خالی مقابل پیشرفته ترین سلاح های دنیا ایستادند که این عظمت بسیج را در تمام دنیا نشان داد چرا که کشور ایران با بلوک غرب و شرق به مقابله با جنگ تحمیلی رفته بود.

وی با بیان اینکه مردم تا پای جان پای اصول انقلاب ایستاده‌اند، بیان کرد: یک میلیون نیروی مؤمن پای کار و داوطلب شهادت در دوران دفاع مقدس توانست مقابل دنیا بایستد و هشت سال جنگ را تحمل کند و امروز این جمعیت بسیار بیشتر شده است.

فرمانده سپاه حضرت بعاس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه جنگ نرم دشمنان بسیار پیچیده تر و دشوارتر از جنگ سخت دوران دفاع مقدس است، بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی ایران با سرمایه گذاری کلان و استفاده از ابزار رسانه می خواهند با القای ناامیدی در جامعه به اهداف پلید و شوم خود برسند.

وی اضافه کرد: امنیت، آرامش، آبرو، اقتدار، عزت، عظمت، شکوه، سربلندی و سرافرازی تمامی مردم و استقلال کشور امروز مدیون و مرهون فداکاری‌ها و خون شهدای والامقام هستیم است و این شهدا هستند که بر اعمال ما ناظر هستند و وظیفه ما در قبال اهداف و آرمان شهدا بسیار سنگین است.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکت خون پاک شهیدان والامقام است، ادامه داد: امروز هرچه در مسیر خدمتگزاری که یکی از دغدغه های جدی شهدا بود، تلاش کنیم باز هم کم است و باید بیشتر و بیشتر در این راستا قدم برداریم.

ارسال نظرات