مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

امروز باید با قدرت مضاعفی، دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: در شرایط کنونی باید تلاش کنیم نسبت به سنوات گذشته با قدرت و روحیه مضاعفی ارزش‌ها، دستاوردها و آنچه که انقلاب اسلامی برای این کشور خلق کنیم.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۶۸
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در اولین نشست کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی، وظیفه این کمیته را تبیین نقش ایثارگران در پیروزی، شکل‌گیری و تثبیت انقلاب اسلامی و تکریم ایثار، مجاهدت و ازخودگذشتگی‌های صورت گرفته در آن دوران در چارچوب برنامه‌های ستاد دهه فجر عنوان کرد.

امروز باید با قدرت مضاعفی، دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی باید تلاش کنیم نسبت به سنوات گذشته با قدرت و روحیه مضاعفی ارزش‌ها، دستاوردها و آنچه که انقلاب اسلامی برای این کشور خلق کرده و امروز به‌ عنوان سرمایه اجتماعی در جامعه وجود دارد را برای نسل های امروز و آینده کشور تبیین و تشریح کنیم؛ بخش عمده‌ای از این ارزش‌ها با ایثار، مجاهدت و ازخودگذشتگی ملت ایران در دوران انقلاب به‌ دست‌ آمده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به نقش ایثارگران در پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری این انقلاب با پشتوانه عظیم ایدئولوژیکی، اسلام و مردم اظهار کرد: مولفه هایی که موجب شد مردم با علاقه و روحیه مجاهدت و شهادت طلبی، انقلاب را در برابر همه جریان هایی که علیه آن ایده و تفکر بود، با اقتدار به پیروزی برسانند، باید بازگو شوند.

به گفته رستمیان، پس از پیروزی انقلاب اسلامی جریان‌های معاند بسیاری علیه انقلاب اسلامی وجود داشتند که با قدرت ولایت، رهبری و مردم همه آن ها حذف شدند و انقلاب به ‌پیش رفت و امروز به این مرحله رسیده است. دنیا در این روزها با ابزارهای رسانه‌ای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را با تعریف دیگری برای مردم مطرح می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش برای تبیین ارزش های انقلاب که بهترین مولفه های آن ایثار، مجاهدت و ازخودگذشتگی است، بیان کرد: نقطه برجسته دوران انقلاب و دفاع مقدس، ایثار، مجاهدت و صبر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بود؛ این مؤلفه ها سرمایه های انقلاب هستند که به فرمایش رهبر معظم انقلاب، باید در گام دوم انقلاب برای نسل های امروز و آینده کشور تبیین شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز مطرح کرد: امروز در زمینه تبیین ارزش‌های انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اقدامی انجام نشده و نتوانسته ایم آنچه را که باید، به نسل جدید انتقال دهیم. همه باید بدانند که انقلاب اسلامی یک انقلاب ارزشی از بطن توده‌های مردمی است که این ملت برای ریشه‌کن کردن یک نظام حاکم سلطه که سرسپرده استکبار بود، قیام کردند و آن را از ریشه برکندند.

رستمیان در پایان با تأکید بر اینکه جلسات بزرگداشت دهه فجر باید خروجی و نتیجه مؤثری داشته باشند، خاطرنشان کرد: مجموعه دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه کمیته ایثارگران باید هرچه سریع‌تر برنامه‌های خود را در حوزه ایثارگران تحت پوشش، اقداماتی که از گذشته صورت گرفته و برنامه‌هایی که باید اجرایی شود ذیل ستاد گرامیداشت برنامه‌ریزی و تدوین کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها