یادواره شهید عبدالحسین مرادی در روستای مال محمود گناوه بر گزار شد

یادواره خانگی شهید عبدالحسین مرادی با حضور جمعی از بسیجیان پایگاه حمزه سید الشهداء روستای مال محمود در منزل برادر شهید برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۵۸۵
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج سرهنگ دوم پاسدار نظیر محمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (س) بخش بندر ریگ گفت: این آیین با حضور مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه شهرستان و جمعی از بسیجیان پایگاه حمزه سید الشهداء روستای مال محمود در منزل برادر شهید برگزار شد.
سرهنگ دوم پاسدار نظیر محمدی در این آیین بیان داشت: علی رغم همه دشمنی‌ها و راه اندازی جنگ ترکیبی برعلیه ملت ما، به برکت خون شهدا و بصیرت خانواده شهدا، نظام جمهوری اسلامی مقتدر‌تر و با صلابت‌تر از همیشه برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله اعظم (عج) در تلاش است.
محمدی افزود، امروز دشمن در فضای مجازی همه تجهیزات و امکانات خود را بکار گرفته تا بر افکار جوانان مسلط شود و آن‌ها را در مقابل انقلاب اسلامی قرار دهد.
وی افزود: امروز امنیت و آسایش و راحتی ما مدیون خون شهید سلیمانی و شهدای والامقام و خانواده شهداست و می‌بایست قدرشهدا و خانواده شهدا را بدانیم و نگذاریم خون شهدای والامقام ما پایمال گردد.

در ادامه مراسم آقای مرادی خاطراتی از برادر شهیدش بیان نمود و وصیت نامه ایشان را برای جمع حاضر خواندند.
در پایان به پاس رشادت‌ها و جانفشانی این شهید عزیز با تقدیم لوح سپاس از خانواده شهید تقدیر و تشکر شد.

}
ارسال نظرات
آخرین اخبار