شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: با تروریست خواندن سپاه در پارلمان و اتحادیه اروپا دست ملت ایران بسته نخواهد شد و ملت ایران از ابتدای انقلاب از این نوع خباثت ها، توطئه ها، تهدید‌ها و تحریم‌ها بسیار دیده‌اند.
کد خبر: ۹۴۸۴۶۱۵
|
۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

دست ملت ایران با تروریست خواندن سپاه پاسداران بسته نخواهد شدبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر با اشاره به اینکه برخی کشور‌های اروپایی و غرب طی ۴۳ سال گذشته همواره به دنبال محاصره ایران هستند، گفت: یکی از دسیسه‌های آن‌ها خنثی‌سازی بازوی نظامی ایران با تروریست قلمداد کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
او افزود: اروپایی‌ها به خوبی می‌دانند که تنها نیرویی که با تروریست‌های دست پرورده آمریکا (داعش) این غده سرطانی به مبارزه پرداخت و مانع ورود به مرز‌های کشور‌های آن‌ها شد، سپاه پاسداران به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی بود.
امینی با بیان اینکه با تروریست خواندن سپاه در پارلمان و اتحادیه اروپا دست ملت ایران بسته نخواهد شد، ادامه داد: ملت ایران از ابتدای انقلاب از این نوع خباثت ها، توطئه ها، تهدید‌ها و تحریم‌ها بسیار دیده‌اند.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تمرکزگرایی به نفع کشور نیست، گفت: تفویض اختیار به شهرستان‌ها کاهش کار در مراکز و تسریع در امور مردم را به دنبال دارد.
او افزود: برخی شایعات در خصوص کاهش اختیارات مسوولان شهرستان‌ها موجب تشویش اذهان عمومی است.
امینی به استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود اشاره کرد و اظهار داشت: دلیل استقرار این اداره کل در شهرستان شاهرود وجود روستاها، تعداد مبالغان دینی، مجالس روضه‌خوانی و جمعیت بیشتر نسبت به مرکز استان است.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نباید جناح‌گرا باشد، اظهار کرد: نیاز امروز جامعه اتحاد، همدلی و همگرایی است.
امینی به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از مسوولان سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها و عناصر فرهنگی و تبلیغی باید به طور کامل مراقب باشند تا امر خدا در هیچ شرایطی بر زمین نماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها