فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل؛

تا آخرین قطره خون پای این انقلاب و نظام اسلامی میمانیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل گفت: ما پاسداران و بسیجیان تا آخرین قطره خون خود پای این انقلاب و نظام اسلامی می مانیم.
کد خبر: ۹۴۸۴۷۰۳
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، با حضور در برنامه های گروه تلویزیونی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام که روزهای جمعه از شبکه جهانبین پخش می شود، با تشریح فعالیت های سپاه و بسیج شهرستان اردل گفت: ما پاسداران و بسیجیان تا آخرین قطره خون خود پای این انقلاب و نظام اسلامی می مانیم.

سرهنگ دوم پاسدار سیدعقیل موسوی افزود: گروه های جهادی در پایگاه های بسیج محلات، ادارات و اقشار به سهم خود در کارهای اجتماعی و محرومیت زدایی نقس به سزایی دارند.

وی ادامه داد: سپاه و رده های مقاومت بسیج  ناحیه اردل با کمک هادیان سیاسی و روحانیون گرامی برنامه های مهم تبلیغی و جهاد تبیین در مدارس شهرستان اردل، ادارات، اقشار و مساجد ... را به صورت مستمر در دستور کار خود دارد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، در پایان گفت: ما پاسداران و بسیجیان سراسر کشور، استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری و شهرستان اردل تا پای جان و آخرین قطره خونمان پای این انقلاب و نظام اسلامی خواهیم ماند.

شایان ذکراست: برنامه های گروه تلویزیونی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان و همکاری صمیمانه صداوسیما تهیه و روزهای جمعه از شبکه جهانبین پخش می شود.

ارسال نظرات