سردار امامقلی در گفتگو با بسیج:

سپاه در سایه تحریم روز به روز مقتدرتر شده است /تقویت نهضت‌های مقاومت در منطقه یکی از آثار تحریم سپاه بود

ساری-معاون پشتیبانی سپاه قدس با اشاره به اینکه اروپایی‌ها دیر دست به تحریم زدند و انگار تازه از خواب بیدار شدند، گفت: زمانی که سپاه هیچ ابزاری مادی در اختیاز نداشت جنگ را برما تحمیل کردند، اما روز به روز سپاه مقتدرتر شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۷۸۲
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

خبرگزاری بسیج، سردار محمد امامقلی از همرزمان حاج قاسم در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه اروپایی‌ها دیر دست به تحریم زدند و انگار تازه از خواب بیدار شدند، گفت: زمانی که سپاه هیچ ابزاری مادی در اختیار نداشت جنگ را برما تحمیل کردند، اما روز به روز سپاه مقتدرتر شد.  

سردار امامقلی با بیان اینکه هرچه اروپایی‌ها دایره محاصره را در جنگ بر ما تنگ‌تر کردند سپاه بیشتر پیشرفت کرده است، افزود: سپاه نه تنها در داخل کشور پیشرفت کرد، بلکه موجب تقویت نهضت‌های مقاومت  در سوریه، عراق، لبنان، و یمن شده است و  این اثار تحریم بر سپاه بوده است.

معاون پشتیبانی سپاه قدس در ادامه با تاکید بر اینکه  این تحریم‌ها در اندیشه و کار سپاه نه تنها هیچ تاثیر منفی ندارد، بلکه سپاه را برای انجام کار‌های بزرگتر تشویق می‌کند، افزود: سپاه به فرمان رهبر معظم انقلاب گوش کرد و عزیزانی مثل حاج قاسم آمدند، امروز نیز مردم نگران تحریم‌ها نباشند، چرا که مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار