خبرهای داغ:

مسابقات ورزشی و بازی های فکری در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از برگزاری مسابقات ورزشی و بازی های فکری در جهت بزرگداشت هفته زن در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۷۹۱
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بزرگداشت مقام والای زن و روز مادر، برنامه های متنوع و جذابی به همت خواهران بسیجی در پایگاه های مقاومت بسیج سرخه برگزار شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه در حاشیه این این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بزرگ زندگی ماست که نماد دفاع از ولایت،امامت،صبوری،زهد،پاکی،تقوا،پرهیزکاری و فداکاری است و از این میان،آنچه به‌عنوان نخستین ویژگی این بانوی بزرگوار مطرح می‌شود،حمایت از امامت و ولایت و اجرای وصایای پدر بزرگوارش است.

او با اشاره به اینکه می‌توان سبک زندگی ایرانی_اسلامی را با الگو گرفتن از فرهنگ و بینش فاطمی و علوی در جامعه پیاده کرد،افزود: اگر حضرت فاطمه (س) را بشناسیم می‌بینیم که او ویژگی تمام زنانی را که نام آن‌ها در قرآن کریم آمده است در بردارد.

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) اضافه کرد: در این راستا مسابقات ورزشی و بازی های فکری از قبیل دارت، هفت سنگ، طناب زنی و برج هیجان در اتاق بازی پایگاه بین مادران و دختران  بسیجی پایگاه حضرت آسیه (س) اجرا شد.

ادهم ادامه داد: همچنین به مناسبت میلاد حضرت زهرای اطهر (س) جمعی از متربیان حلقه شهید مهدی اشرف با مادر شهید مهدی اشرف دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرزندش شهیدش، از او تجلیل و تقدیر کردند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار