خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان اردستان

تروریست کسانی هستند که فرماندهان ما را ترور کردند و پشت صدام بودند

امام جمعه اردستان گفت: تروریست اروپایی‌ها و کسانی چون ترامپ هستند که مردان و نیروهای ما را ترور کرده و به این موضوع افتخار می‌کنند و همچنین سالیان سال نیز پشت صدام بودند و با دادن انواع سلاح از او حمایت می‌کردند.
کد خبر: ۹۴۸۴۷۹۵
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان ،حجت‌الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه‌های نماز جمعه اردستان با اشاره به نزدیک شدن به ماه رجب اظهار داشت:خداوند از میان ماه‌های قمری سه ماه رجب، شعبان و رمضان را برگزیده که ماه رجب را پیش‌رو داریم و طراوت ذاتی فراوانی دارد.

وی افزود:شب لیله الرغائب در اولین شب جمعه ماه رجب است و علاوه بر آن ولادت و شهادت امامانی نیز در این ماه قرار دارد و امیدواریم با زندگی سراسر درس پیشوایان آشنا شده و آن را مورد توجه قرار دهیم.

دهشیری با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در هفته گذشته خاطرنشان کرد: ایشان به نقشه‌های حساب شده دشمن در اغتشاشات اشاره و بیان کردند که در حدود صد روز، مهندسی و حساب شده از معیشت و اقتصاد کشور استفاده شد و به قول خودشان برای یک فروپاشی سریع برنامه داشتند اما محاسباتشان غلط بود.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: دشمنان همواره محاسبه‌های غلط انجام می‌دهند اما در نهایت هم رسوای دنیا می‌شوند و در این دوران نیز عده‌ای از یک جنبش به اصطلاح کور استقبال کردند اما نتیجه نگرفتند.

وی با بیان اینکه ملت ایران از اقدامات دشمنان ترس و وحشتی ندارد و این برای دشمنان جنبه تبلیغاتی دارد، خاطرنشان کرد: مسؤولان بلندپایه کشوری از جمله رئیس‌جمهور و دیگران پاسخ دشمنان را دادند و گفتند که شما در طرح آشوب‌های اخیر خود شکست خورده‌اید و اکنون می‌خواهید از این ناحیه وارد شوید.

امام جمعه اردستان با اشاره به فعالیت‌های شهید سلیمانی به‌عنوان یک سپاهی تصریح کرد:حاج قاسم مبارزه کرد و شر داعش را از کشور عراق و سوریه کم و از ایران دور کرد اما دشمنان و اورپایی‌ها چنین نیروهایی را تروریست می نامند.

وی یادآور شد:تروریست اروپایی‌ها و کسانی چون ترامپ هستند که مردان و نیروهای ما را ترور کرده، به این موضوع افتخار می‌کنند و همچنین سالیان سال نیز پشت صدام بودند و با دادن انواع سلاح از او حمایت می‌کردند. 

دهشیری با اشاره به اعدام علیرضا اکبری خاطرنشان کرد:دشمنان چندین سال جاسوسی را پرورش دادند تا تبدیل به یک ابرجاسوس شد و این مایه عبرت است و در این راستا باید مراقبت زیادی کرد چرا که این شخص از خانواده متدین بود، سابقه حضور در جبهه و سمت‌های عالی در کشور را داشته ولی در نهایت جاسوس انگلیس شد.

امام جمعه اردستان در پایان تصریح کرد: با توجه به گرانی زمین در منطقه ما و بسیاری از مناطق، مسؤولان می‌توانند با برنامه‌ریزی نسبت به آزادسازی زمین‌هایی که خالی افتاده و در آن کشت نمی‌شود اقدام کنند تا به‌عنوان زمین مسکونی در اختیار مردم و جوانان قرار بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار