خبرهای داغ:

جلسه هیئت اندیشه ورز فرهنگی در پایگاه سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز فرهنگی در جهت بزرگداشت ایام الله دهه فجر در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۰۲
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه هیئت اندیشه ورز فرهنگی با موضوع برنامه های میلاد مولا امیرالمومنین (ع) و دهه مبارک فجر با حضور اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب (مدظله) فرمودند: دهه انقلاب از ترشحات اسلام است و آئینه‌ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. این مراسم را با هیجان‌های عاطفی صحیح باید با طراوت و تازه کرد.

او افزود: دهه فجر ایامی است که توطئه و دسیسه‌های دشمنان خنثی می‌شود و ضروری است که در این ایام جشنها و مراسمات باشکوه خاصی برگزار شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: در این راستا در جهت برنامه ریزی مراسم های اجرایی در دهه فجر جلسه ای با حضور اعضای شورای پایگاه برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد.

ادهم خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت هفته بزرگداشت مقام والای زن فعالیت ورزشی دختران بسیجی حلقه شهید رضا جامی  در پایگاه برگزار و با استقبال پرشور بسیجیان همراه بود.

او در ادامه گفت: همنین برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) همراه با اهدای هدیه به هم‌نامان حضرت از دیگر برنامه های اجرایی در این پایگاه مقاومت بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار