خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

آیت الله مصباح ذوب در ولایت بود

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در تبیین ویژگی‌های شخصیتی آیت الله مصباح به ولایت‌مداری ایشان اشاره کرد و گفت: ایشان ذوب در ولایت بود.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۶۱
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در همایش بزرگداشت دومین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با تاکید بر اینکه ماحصل انقلاب اسلامی تربیت نیروی انسانی بوده است، اظهار کرد: وقتی به عظمت خلقت خداوند نگاه می‌کنیم خداوند بعد از خلقت هستی و آفرینش انسان به خود تبریک گفت بنابراین نتیجه می‌گیریم ماحصل هستی همین انسانی است که خداوند آفریده است.

وی با اشاره به فکر و اندیشه آیت الله مصباح به اهمیت و جایگاه این مهم در اسلام اشاره و بیان کرد: قرآن کریم زمانی که می‌خواهد از عظمت انسان یاد کند به علم و قلم اشاره می‌کند وبه آن قسم می‌خورد که این عالم بزرگ نیز در جایگاه والا قرار داشت و دارای اندیشه و فکری نو بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در تبیین ویژگی‌های شخصیتی آیت الله مصباح به ولایت‌مداری ایشان اشاره و عنوان کرد: ایشان ذوب در ولایت بود و اگر امروز بغض و کینه‌ای نسبت به ایشان دیده می‌شود یکی از دلایل اصلی آن ذوب شدن این عالم بزرگوار در ولایت است و زیبایی فکر، اندیشه، نوآوری در فکر و عمل و تربیت نیروی انسانی عظمت ایشان را می‌رساند.

وی با بیان اینکه در آستانه دو رویداد بزرگ هستیم که باید از تمام ظرفیت‌های آن استفاده کرد، ادامه داد: در استان همدان زمینه ظرفیت آیت‌الله مصباح دیده شود و باید توان بگذاریم تا در استان از این ظرفیت برای حرکت در حوزه فرهنگی استفاده کنیم.

سردار مجیدی به برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در سال آینده به عنوان دیگر رویداد بزرگ در استان اشاره و بیان کرد: باید با استفاده از این رویداد برای معرفی ظرفیت‌هایی همچون آیت الله مصباح بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌هایی در استان همدان وجود دارد که شاید در کمتر استانی این ظرفیت وجود داشته باشد، اضافه کرد: یکی از این ظرفیت‌ها، علمای بزرگی هستند که در صدر معارف علمی هستند و دیگری حضور ۸ هزار شهید استان همدان که اتفاق‌ها و رخدادهای بی‌نظیری را خلق کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در بخش دیگری از سخنانش به جایگاه زن در نظام جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: در کشور برای اولین بار تنها یک فرمانده سپاه زن داشتیم که خانم مرضیه دباغ بود که می‌توان از ایشان به عنوان بسترهایی که امروز مورد تهاجم قرار گرفته است یاد کنیم که در آن شرایط سخت دوران انقلاب یک خانم فرمانده سپاه یک استان بود.

وی برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر را از ظرفیت‌های خوب دانست و یادآور شد: در این جشنواره در خدمت دوستان رسانه و فرهنگی هستیم که زمینه بسیار عالی است تا هم افزایی برای برگزاری کنگره 8هزار شهید استان را بیشتر داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار