خبرهای داغ:
امام جمعه دلند:

حامیان تروریست برچسب خودشان را به «سپاه» زدند

حجت الاسلام کیایی گفت: چرا این همه دشمنی و چرا با سپاه؟ چون سپاه مرد میدان عمل و جهاد است،سپاه جان برکف و پیشگام است، سپاه غیرتمند و بازوی ولایت است، حامیان تروریست برچسب خودشان را به «سپاه» زدند.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۶۶
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

حامیان تروریست برچسب خودشان را به «سپاه» زدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام محسن کیائی ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی و اعلام حمایت از سپاه مقتدر اظهار کرد: چرا این همه دشمنی و چرا با سپاه؟ چون سپاه مرد میدان عمل است، سپاه مرد جهاد است، سپاه جان بر کف است، سپاه پیشگام است، سپاه غیرتمند است، سپاه بازوی ولایت است، سپاه دفاع از ولایت، آرمان‌ها و مردم را وظیفه ذاتی خود می‌داند و بسیاری از موارد دیگر؛ در یک جمله اعلام می‌کنیم سپاه فرزند همین ملت است و به کوری چشم حکام داعش‌پرور ابرتروریست جهان ایالت متحده آمریکا و بچه تروریست‌های صهیونیست و سعودی‌اش در حمایت تمام قد از بازوی مسلح انقلاب اسلامی همراه با ملت نجیب و مقاوم ایران با کمال افتخار اعلام می‌کنیم «من هم سپاهی هستم».

وی با بیان اینکه سپاه فرزند همین ملت است، افزود: به کوری چشم حکام داعش‌پرور ابرتروریست جهان و بچه تروریست‌های صهیونیست و سعودی‌اش در حمایت تمام قد از بازوی مسلح انقلاب اسلامی همراه با ملت نجیب و مقاوم ایران با کمال افتخار اعلام می‌کنیم «من هم سپاهی هستم».

امام جمعه دلند با اشاره به اینکه دشمن خوی دشمنی و استکباری دارد و خیر ملت ما را نمی‌خواهد، تصریح کرد: دولت مستکبر آمریکا و هم پیاله‌هایش در حوزه علمی دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند، در حوزه امنیتی جاسوس و نفوذی فرستادند، در حوزه دفاعی فرماندهان ما را ترور کردند، در حوزه اقتصادی ناجوانمردانه تحریم کردند و از نگاه آنها، اینها مهم نیست چون سپاه مردانه جلوی آنان ایستاد و آنها را ناکام کرد؛ تروریست است.

کیائی خطاب به رژیم جعلی اسرائیل که این روزها ایران را تهدید می‌کند، گفت: پاسخ ما همان لحن و کلام مقتدا و مولایمان است که فرمودند اگر غلطی از شما سر بزند جمهوری اسلامی ایران؛ تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کند.

وی همچنین با اشاره به فضیلت ماه رجب گفت: در مفاتیح مرحوم شیخ قمی (ره) آمده که سه ماه رجب، شعبان و رمضان در شرافت تمامند و در عظمت این ماه آمده که ماه رجب ماه بزرگ خداست و ماهی که در حرمت و فضیلت، ماهی به آن نمی‌رسد و قتال با کافران در این ماه حرام است.

کیائی بیان کرد: حضرت موسی بن جعفر (ع) فرمودند: «رجب» نام نهری است در بهشت که آب آن از شیر سفیدتر و از عسل گواراتر، هر که یک روز از ماه رجب را روزه بدارد البته از آن نهر بیاشامد؛ در یک جمله: ماه رجب، ماه ظرفیت‌سازی‌های معنوی در حوزه فردی و اجتماعی است و لحظات ناب آن را قدر بدانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار