خبرهای داغ:

خبرنگاران خبرگزاری بسیج همدان در جشنواره رسانه‌ای ابوذر خوش درخشیدند

همدان-راضیه حاجیلویی و طیبه یوسفی مظاهر، خبرنگاران خبرگزاری بسیج استان همدان در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر همدان حائز رتبه شدند.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۸۶
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش بزرگداشت دومین سالگرد ارتحال آیت الله محمد تقی مصباح یزدی و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، خانواده آیت الله مصباح یزدی،  آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه استان همدان، استاندار، فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی مسئولین استانی، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، فعالین فرهنگی و منتخبین هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد.

این جشنواره در محورهای «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط‌ آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی و اسلامی برگزار شد و از آبان ماه سال ۱۴۰۰ آغاز و تا آبان ماه سال ۱۴۰۱ پذیرای آثار تولیدی اهالی رسانه استان همدان بود.

از مجموع یک هزار و ۳۵ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره و تصمیم هیات انتخاب اولیه در مجموع ۷۵۱ اثر به مرحله داوری استانی راه پیدا کردند و در نهایت با نظر هیأت داوران منتخبین جشنواره معرفی شدند.

در این جشنواره ابتدا از داوران این جشنواره حسین صادقیان، زهره پوروهابی، عبدالرحمان رافتی، سیدحامد تروهید، محمدرضا خوشگفتار، رضا ینگجه و خسرو نوروزی‌منعم تجلیل به عمل آمد.

در این جشنواره در بخش گزارش خبری سولماز عنایتی از خبرگزاری فارس حائز رتبه اول و فرنوش رئیسی و معصومه موسوی از شهرستان ملایر مشترکاً مقام دوم و رتبه سوم از آن فاطمه فراقیان شد.

در بخش تیتر سولماز عنایتی نفر اول و سیده‌فریده حسینی‌فرزام نفر دوم از خبرگزاری فارس و علی سهرابی از شهرستان نهاوند مقام سوم را کسب کرد.

در بخش سرمقاله و یادداشت صفورا کاظمیان مقاوم سوم، احمد رجبی راغب مقام دوم و حسن افشار مقام سوم را کسب کردند.

در بخش عکس راضیه حاجیلویی و طیبه یوسفی مظاهر از خبرگزاری بسیج به ترتیب حائز رتبه دوم و سوم شدند.

در بخش گزارش تحلیلی و تحقیقی فاطمه رحمتی مقام اول، پرستو الماسی مقام دوم و فاطمه زنگنه مقام سوم را کسب کردند.

در بخش مصاحبه فرنوش رئیسی مقام اول، سمیرا گمار مقام دوم و عطیه صفی‌زاده مقام سوم را کسب کردند.

در بخش کلیپ هاشم اولیایی مقدم، مقام اول، امید سیفی مقام دوم و بهمن رحیمی وقار مقام سوم را کسب کردند و پرنیا سالاری البرز و محبوبه اکبری به عنوان شایستگان تقدیر معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات