مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

دشمن در عرصه نظامی از سپاه سیلی خورده است/ سپاه پاسداران عامل شکست پروژه داعش و ناکامی نقشه دشمن

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه: دشمن در عرصه نظامی از سپاه سیلی خورده است و درمانده است و امروز با وجود این نهاد قدرتمند یکه تازی خود را از دست داده است.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۹۵
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه: قرار دادن نهاد مقدس سپاه در لیست گروه‌های تروریستی توسط اتحادیه اروپا نشانه درماندگی و ضعف دشمن است.
حجت الاسلام گلچهره خاطر نشان کرد: دشمن در عرصه‌های مختلفی سعی در مقابله با جمهوری اسلامی ایران داشته است و به بحمدالله در تمامی زمینه‌ها نه تنها شکست خورده بلکه چیزی از پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی کاسته نشده و امروز دولت‌های استعماری غرب خود را مقابل ایران قوی می‌بینند.


مسئول نمایندگی سپاه ناحیه ابرکوه افزود: بی شک شکست دشمن مرهون بصیرت مردم عزیز ایران و تلاشه همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم که رسالت خود را پاسداری از انقلاب و خدمت به مردم می‌داند در عرصه‌های مختلف موجب سردرگمی و استیصال دشمنان شده و توطئه‌های پیچیده استعماری غرب را از کشور خنثی نموده است.

گلچهره افزود: دشمن در عرصه نظامی از سپاه سیلی خورده است و درمانده است و امروز با وجود این نهاد قدرتمند یکه تازی خود را از دست داده. در عرصه فرهنگی و علمی هم دستاورد‌های سپاه موجب خنثی سازی تحریم‌ها و حیرت دشمنان شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه سپاه پاسداران عامل شکست پروژه داعش و ناکامی نقشه دشمن در منطقه گردید خاطر نشان کرد :سپاه به واسطه سربازان گمنام امام عصر (عج) در مقابله با پروژه نفوذ دشمنان بسیار موثر عمل کرده که موجب کینه توزی دشمنان از این نهاد مقدس شده است؛ هم اکنون نیز در جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، سپاه پاسداران با اولویت قرار دادن جهاد تبیین فتنه دشمن را ناکام گذاشته است و موجب خواری و حقارت آن‌ها گردیده است.

ارسال نظرات