فرماندار بهاباد اقدام فرافکنانه اتحادیه اروپا علیه سپاه را محکوم کرد

فرماندار بهاباد: بی شک ملت ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پشتیبان این سرمایه ارزشمند کشور هستند و به فضل الهی دشمنان همچون گذشته در این توطئه هم موفق نخواهند بود.
کد خبر: ۹۴۸۴۹۳۱
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در پی اقدام نابخردانه پارلمان اروپا برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، تیموری فرماندار بهاباد با صدور پیامی این اقدام را محکوم نمود. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اقدام مغرضانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از سر استیصال و در حمایت از اغتشاشات اخیر در ایران می‌باشد، چهره واقعی غرب تروریسم پرور و حقانیت سپاه را بیش از پیش نمایان‌تر می‌سازد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این هدیه بنیانگذار فقید نظام اسلامی به ملت ایران که همواره در حفظ و حراست از تمامیت ارضی میهن اسلامی و خدمت به مردم در سختی‌های اجتماعی و اقتصادی است، کارنامه درخشانی دارد و می‌توان گفت یکی از علت‌های دشمنی با این نیروی مقتدر، موفقیت‌ها و خدمات مختلف آن‌ها به ملت ایران است.

این نهاد مردمی در کنار سایر نیرو‌های نظامی با تکیه بر مبانی و اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت را به دیگر کشور‌ها صادر نموده است و زیاده خواهی‌های استکبار و در رأس آن‌ها امریکای داعش پرور و غده سرطانی اسرائیل را به استیصال کشانده است و در این مسیر شهدای والامقامی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تقدیم کرده است.

اینجانب اقدام ننگین و فرافکنانه پارلمان اروپا بر علیه سپاه که به نوعی ترور امنیت کشور ایران است را محکوم نموده و بی شک ملت ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پشتیبان این سرمایه ارزشمند کشور هستند و به فضل الهی دشمنان همچون گذشته در این توطئه هم موفق نخواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار