خبرهای داغ:

رزمایش دفاع از کوی و برزن ولایت در اروانه برگزار خواهد شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) روستا اروانه در سرخه از برگزاری جلسه توجیهی جهت برگزاری رزمایش دفاع از کوی و برزن ولایت ویژه بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۹۳۶
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) روستا اروانه در سرخه اقدام به انجام کارهای فرهنگی و خدماتی در پایگاه خود در جهت سازماندهی امور کردند.

احمد حافظی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدامات جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طول سال و در جهت سازماندهی و برگزاری برنامه ها و مراسم های مختلف اقدامات بسیاری با یاری بسیجیان در پایگاه انجام می شود.

او افزود: در این دوره نظافت و فضاسازی حسینیه اروانه توسط بسیجیان گروه جهادی شهدای گمنام پایگاه از ساعت ۱۰ شب الی ۵ صبح انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) اضافه کرد: همچنین در جهت رسیدگی به امور روستا و پایگاه اعضای شورای اسلامی، و خواهران پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) و برادران بسیجی روستای اروانه در منزل مرحوم مهدی داودی گردهم آمده و در مورد موضوعات و مشکلات موجود در روستا گفتگو و تبادل نظر کردند.

حافظی بیان داشت: کلاس توجیهی جهت اجرای رزمایش دفاع از کوی و برزن ولایت ۱ ویژه بسیجیان تشکیل و نکات و مسائل مورد نظر به برادران بسیجی عنوان شد.

او گفت: حضور دو نفر از بسیجیان در اتاق نگهبانی از ساعت ۱۸ الی ۶ صبح در راستای ایجاد فضایی امن در روستا از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است ششمین جلسه از کارگاه آموزش گویش اروانه ای به همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) این روستا با مربیگری مسوول علمی و پژوهشی پایگاه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار