خبرهای داغ:

از برگزاری حلقات صالحین تا برنامه های ورزش در پایگاه سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برگزاری مداوم حلقات صالحین در رده های مختلف سنی و برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۹۴۶
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، هیئت جوانان کانون کمیل بن زیاد (ع) مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه همزمان با ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع) با حضور نونهالان و نوجوانان و جوانان حلقات صالحین پایگاه در قالب مراسم جشنی برگزار شد.

محمدرضا جلال عضو هیئت امنا این مسجد و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هیئت جوانان کانون کمیل بن زیاد (ع) در طول سال به صورت فعال در طی اعیاد، ولادت ها و شهادت ها مراسم های مختلفی را با استقبال پرشور بسیجیان با مداحی جوانان بسیجی پایگاه برگزار می کند.

او افزود: محافل قرآنی و کلاس سرود کودکان بسیجی حلقه شهید محمدتقی فیض نیز به صورت سازمادهی شده برگزار و عضو هم می پذیرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در ادامه اضافه کرد: در راستای برنامه های اجرایی پایگاه حلقه صالحین جانبخش حسین رسولی در پایگاه با محوریت مسائل و موضوعات روز برپا شد.

جلال بیان داشت: جلسه مسئول فرهنگی حوزه امام موسی بن جعفر (ع) با اعضا هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) در جهت مسائل و مشکلات موجود در محله و سازماندهی امور در کانون کمیل تشکیل شد.

او با اشاره به اهمیت ورزش و نقش والای آن در سلامتی جسم و روح گفت: به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه برنامه های ورزشی به صورت مداوم در طول هفته در حیاط پایگاه و یا سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار می شود. در این هفته نیز فعالیت ورزشی (فوتبال دستی) با استقبال پرشور بسیجیان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار