فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نکا:

سارقان ساختمان های نیمه کاره در نکا دستگیر شدند

ساری-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۹۶۹
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

سارقان ساختمان های نیمه کاره در نکا دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره در سطح این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با تشکیل اکیپی از ماموران پلیس اگاهی و تابعه با بررسی دوربین‌های مدار بسته وانجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند دو سارق را شناسایی و پس ازهماهنگی قضایی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی نکا با بیان اینکه متهمان دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده اند خاطر نشان کرد:در بازجویی‌های بعمل امده تاکنون سارقان به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان، توقیف و استرداد به مالباختگان خبرداد و اظهار داشت: این سارقان حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و باقرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ عزیزی در پایان به شهروندان توسعه کرد:ضمن تجهیز اماکن در حال ساخت و کارگاه‌های خود به دوربین مدار بسته و تجهیزات ایمنی در پیشگیری از سرقت ماموران انتظامی را یاری نمایند ودر صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار