در بیانیه‌ هیئات رزمندگان اسلام بام ایران آمده است؛

سپاه طومار داعش و خباثت قدرت های استکباری را درهم بپیچد

در بیانیه‌ هیئات رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری آمده است:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طومار داعش وخباثت قدرت های استکباری را درهم بپیچد.
کد خبر: ۹۴۸۴۹۷۶
|
۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ هیئات رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری با صدور بیانیه‌ای، اقدام ننگین  و خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.متن این بیانه را با هم مطالعه کنیم...

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ آمَنُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذِينَ كَفَرُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِيَاءَ الشَّيْطَانِ ۖ إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا. اهل ایمان در راه خدا، و کافران در راه طاغوت (شیطان) جهاد می‌کنند، پس (شما مؤمنان) با دوستان شیطان بجنگید (و از آنها بیم و اندیشه مکنید) که مکر و سیاست شیطان بسیار سست و ضعیف است. (سوره مبارکه نساء، آیه 76)

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهاد و مجموعه ولایی، انقلابی، مقتدر و مردمی که اگر مجاهدت های او در محور مقاومت به فرماندهی قهرمان منطقه ای و بین المللی مبارزه با تروریسم ، سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نبود، چه بسا دولت های اروپایی، امروز تحت سیطره و پرچم داعش بودند و سران آن به بردگی گرفته می شدند.

در تبیین اهمیت جایگاه رفیع و بی‌بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، این نکته کافی است که این نیروی مقتدر، مخلص وبی همتا به تنهایی توانست طومار داعش به عنوان برون داد خباثت قدرت های استکباری را در هم بپیچد، دستیابی به چنین جایگاهی در معادلات بین المللی و ناکامی نظام استکباری در رویارویی نظامی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سبب شده است که سردمداران آن به فکر تحت فشار قرار دادن سپاه و سپاهیان دلاور از طریق مصوبات بی اثر باشند.

در این راستا پارلمان درمانده اروپا در پیروی و تحت تأثیر سیاست های خصمانه رژیم تروریستی ایالات متحده آمریکا و دولت جعلی و کودکش صهیونیستی پس از ناکامی در پروژه اعتشاشات اخیر و تزریق ناآرامی و ناامنی به درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران در اقدامی مضحک، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که یکی از بازوان توانمند و مقتدر عرصه های مختلف انقلاب از جمله: دفاع مقدس، جبهه مقاومت، اجتماعی، فرهنگی،سازندگی، جهادی، امنیتی، نظامی و دفاعی ... مردم عظیم‌الشأن ایران اسلامی می باشد و به گفته دوست و دشمن، بزرگترین هسته ی تروریستی در منطقه داعش را نابود و مضمحل کرد، در فهرست گروه های تروریستی قرار داده،  تا بیش از پیش استانداردهای دوگانه، ضد امنیتی و برخلاف همه ی قوانین و ضوابط حقوقی و بین‌المللی را به جهانیان نشان دهند.

هیئات رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری این تصمیم نابخردانه که با ابتدایی ترین حقوق و قواعد بین المللی مغایرت آشکار دارد را شدیدا محکوم و حمایت بی دریغ و همه جانبه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اعلام میدارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار