خبرنگار بسیج زاهدان در جشنواره رسانه‌ای ابوذر خوش درخشید

زاهدان/ عطیه سادات میری خبرنگار خبرگزاری بسیج سیستان و بلوچستان در بخش‌ عکس هشتمین جشنواره رسانه‌ای استانی ابوذر رتبه سوم را بدست آورد.
کد خبر: ۹۴۸۴۹۹۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

به گزارشخبرنگار بسیج از زاهدان، هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان در بخش های گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی و انیمیشن در مراسمی با حضور فرمانده سپاه سلمان، مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان و مدیران و خبرنگاران و رسانه های ارتباط جمعی در سالن آمفی تئاتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به کار خود پایان داد.

پوریا یاسینی، رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: محورهای این جشنواره شامل شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین)، جهاد تبیین، ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی سیستان و بلوچستان، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی، ترویج مکتب شهید سلیمانی و معرفی شهدای استان، اشتغالزایی و کارآفرینی، خانواده، جامعه، فززندآوری، سبک زندگی ایرانی- اسلامی، فرهنگ و مناسبات شهری و اجتماعی، مقابله با کرونا و اقدامات حوزه سلامت، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و ظرفیت‌های ورزش با محوریت امیدآفرینی و نشاط جوانان بود.

وی افزود: در این تعداد  ۹۶۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نسبت به جشنواره سال گذشته، ۵۱ درصد افزایش داشته است که تعداد 25 اثر حادز رتبه شده است.

یاسینی بیان کرد: در این جشنواره عطیه سادات میری سرپرست و خبرنگار خبرگزاری بسیج  زاهدان در بخش عکس رتبه سوم را کسب کرده است.

به گفته مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان آثار برتر به مرحله کشوری این جشنواره که در نیمه دوم بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

ارسال نظرات