خبرهای داغ:
تجلیل از خانواده معظم شهدای عشایر چناران

یادواره شهدای عشایر چناران خراسان رضوی برگزار شد

دومین یادواره شهدای عشایر شهرستان چناران خراسان رضوی در محل مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) منطقه عشایر نشین چناران برگزار و از خانواده معظم شهدا تجلیل شد
کد خبر: ۹۴۸۴۹۹۴
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج عشایری خراسان رضوی ، دومین یادواره ٩شهید عشایری و ۵شهید محله شهرستان چناران، عصر امروز با حضور مسئولین محترم شهرستان، خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان چناران در محل عشایر نشین مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) برگزار شد.

در این آیین سردار احمدی ضمن اشاره به رشادت های عشایر غیورافزود: یادواره‌های شهدا نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین دارند که این موضوع با مشارکت دستگاه‌ها و نهادها در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه بزرگداشت یادواره شهدا به منظور مرور خاطرات گذشته نیست بلکه برای تربیت نسل های آینده است اظهار داشت: امروزه دشمن سعی دارد تا با جنگ نرم به اسلام ضربه وارد کند و باید در این زمینه آگاه باشیم.

سردار احمدی در ادامه با اشاره به نقش عشایر در 8 سال دفاع مقدس بیان کرد: عشایر که در عرصه‌های انقلاب وفاداری خود را نشان داده‌اند بار دیگر اعلام می‌کنند تا جان در بدن دارند در خدمت انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری هستند.

ارسال نظرات