مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه کمیجان خبر داد

اعزام ۱۶۰ دانش‌آموز کمیجانی به اردوی راهیان نور/خودسازی مهم‌ترین ارمغان اردوهای راهیان نور

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه کمیجان از اعزام ۱۶۰ دانش‌آموز کمیجانی به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۵۰۲۷
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ سرگرد پاسدار داود سلطانی، مسئول روابط عمومی وتبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان یکی از مهمترین اهداف اردوی راهیان نور را بیان ایثارگری و رشادت های دلاور مردانه شهدا دانست و گفت: این اردوهای معنوی علاوه بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، ایثارگری و رشادت های دلاورمردانه این عزیزان را در طول هشت سال دفاع مقدس بیان  می کند.

وی افزود: اردوهای زیارتی راهیان نور دانش آموزی از برنامه های بسیار مهم فرهنگی است که می تواند در بهترین دوران عمر یک نوجوان تأثیر معنوی بسزایی داشته باشد.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان در مناطق جنگی و بازدید از این مناطق بهترین کار فرهنگی است که می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مؤثّر باشد.

سلطانی خاطرنشان کرد: در این سفر معنوی و فرهنگی، دانش‌آموزان از نزدیک با آثار جنگ تحمیلی و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس ارتباط برقرار می‌کنند.
وی وجود راویان سفر را مهم‌ترین عامل در انتقال بیان شهادت طلبی‌ها بیان کرد و افزود: خودسازی مهم‌ترین ارمغان اردوهای راهیان نور است و قسمت عمده این سفر علاوه بر تعاملات اخلاقی دانش آموزان، حضور راویان سفر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار