حجت الاسلام فاضلیان:

۲۲ بهمن اوج اقتدار ایران قوی و استوار است/ دهه فجر برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان مایوس کننده است

همدان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه مردم در صحنه حاضر هستند، گفت: ۲۲بهمن اوج نشان دادن اقتدار ایران قوی و ایران استوار است که این موضوع باعث می‌شود تمام توطئه‌های دشمن از بین برود.
کد خبر: ۹۴۸۵۰۴۷
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان همدان ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه دهه فجر امسال با اعیاد ماه رجب مقارن شده است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر باید همه مردانه پای کار بیایند، افزود: سلطنت طلب‌ها تاثیر خود را گذاشتند و کار ما سخت شده است؛ معاندین درمانده شدند و یکی از حربه‌های آنها این است که سپاه را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در این ایام جهاد تبیین، تجزیه و تحلیل مسائل برای مردم است؛ افتتاح پروژه‌ها و عملکردها برای مردم بسیار مفید است.

وی ابراز کرد: ما به شدت زیر بمباران شدید دشمن قرار داریم اما خدا را شاکر هستیم که این همه عزت برای مردم ایران برقرار است و امسال با توجه به حساسیت و شرایط باید پاسخگو باشیم.

فاضلیان با بیان اینکه مردم در صحنه حاضر هستند، خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن اوج نشان دادن اقتدار ایران قوی و ایران استوار است که این موضوع باعث می‌شود تمام توطئه‌های دشمن از بین برود.

وی گفت: امسال ما برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد را داریم با دعوت از علما و دانشمندان کشورهای خارجی (غیر ایرانی) از مرکز جامعه المصطفی العالمیه که از سوی دفتر امام جمعه انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه امیدواریم امسال یک دهه فجر متفاوت و ممتازی داشته باشیم، عنوان کرد: دهه فجر برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان مایوس کننده است؛ شهر ما باید چهره زیبا داشته باشد و آن چیزی را که داریم و هست را باید به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار