مسئول واحد خواهران ناحیه مقاومت بسیج امام حسین شهرستان اهواز:

خدمات تخصصی مهندسین خواهر قایل تقدیر و درخور توجه است

مسئول واحد خواهران ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز، روز سه شنبه ۲۷ دی ماه به منظور بازدید از واحد خواهران سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان خوزستان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۸۵۲۰۵
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان سرکار خانم زرگر مسئول واحد خواهران ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز، روز سه شنبه ۲۷ دی ماه به منظور بازدید از واحد خواهران سازمان و اطلاع از آخرین برنامه ها و فعالیت های آن در محل سازمان حاضر شدند.

 در ابتدای این دیدار خانم مهندس پارسا مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های مختلفی که توسط خواهران مهندس بسیجی در حال پیگیری است و همچنین ظرفیت ها و خدمات متنوع این سازمان برای کمک به جامعه هدف در نظر گرفته است ارائه دادند.

در ادامه این بازدید در نشستی که با حضور مسئول سازمان همراه بود، مهندس پوربهرامی به نگاه ویژه این سازمان به خواهران در جنبه های مختلف فرهنگی اجتماعی و تخصصی تاکید و از مسئول واحد خواهران ناحیه امام حسین خواستند برای استفاده این ظرفیت ها وارد عمل شوند.

 خانم زرگر مسئول واحد خواهران ناحیه امام حسین علیه السلام در این دیدار با ابراز خرسندی از اقدامات انجام گرفته در بخش های مختلف از جمله ترویج نهج البلاغه خوانی و حضور در مدارس در راستای جهاد تبیین، خدمات تخصصی از قبیل توانمندسازی بانوان در کسب و کارهای کوچک و البته خدمات آموزشی مختلف برای توانمندسازی مهارتی را از فعالیت هایی دانستند که می تواند به رشد و تعالی جامعه خواهران بسیجی کمک کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار