خبرهای داغ:

گرامی داشت شهید ناصر بیاری از شهدای انقلاب اسلامی شاهرود+ تصاویر و فیلم

شاهرود_ در آستانه دهه فجر، یادواره خانگی شهید انقلاب اسلامی ناصر بیاری به همت حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۸۵۲۷۹
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج، یادواره شهدای خانگی به همت حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در منزل شهید انقلاب اسلامی ناصری بیاری در منزل این شهید برگزار شد.
در این برنامه که با حضور جمعی از بسیجیان حوزه برگزار شد، با اجرای سرود و خاطره گویی، یاد و خاطره این شهید انقلاب اسلامی شاهرود گرامی داشته شد.
شهید ناصر بیاری سال ۱۳۲۹ در شاهرود از استان سمنان به‌دنیا آمد. پدرش علی‌اکبر و مادرش طیبه نام داشت. مقطع ابتدایی را در دبستان خاقانی شاهرود پشت سر گذاشت. او به دلیل علاقه به صنعت پس از ترک تحصیل در یک کارگاه لوله‌کشی مشغول کار شد. پس از چندی ازدواج کرد. او در روز‌های اوج انقلاب در سال ۱۳۵۷، با شرکت در تظاهرات و راهپیمایی‌ها کنار مردم انقلابی علیه حکومت پهلوی قرار گرفت. در جلسات مذهبی حضور داشت و نوار‌های سخنرانی و اعلامیه‌های امام‌خمینی (ره) را مخفیانه پخش می‌کرد. تا اینکه روز ۹ دی ۱۳۵۷، در تظاهرات جاده شاهرود ـ بسطام توسط نیرو‌های حکومت پهلوی براثر اصابت گلوله به سر و سینه، به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار