فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

اقدام اروپا سپاه پاسداران را ثابت قدم‌تر در مسیر تمدن‌سازی اسلامی کرد/ لباس سبز سپاه، لباس آرامش نیست

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اقدام پارلمان اروپا در تروریست دانستن سپاه، نشان داد سپاه پاسداران در مسیر درستی در تمدن سازی اسلامی برای منجی عالم بشریت قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۸۵۳۰۱
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در دیدار با اعضای شورای قضایی استان یزد با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گفت: این اقدامات احمقانه اروپا که تحت فشار استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی انجام شد به دلیل عدم شناخت سپاه به عنوان یک نهاد مردمی است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران یک سازمان یا اداره نیست بلکه برآمده از مردم، با مردم و در کنار مردم است و افتخارش این است که آمادگی لازم برای جانفشانی برای مردم هم دارد، اما اروپا در این زمینه دچار اشتباه است.

فرمانده سپاه الغدیر استان ادامه داد: لباس سبز سپاه، لباس آرامش نیست بلکه پوشیدن این لباس برای حرکت در سختی‌ها و تبدیل تهدید‌ها به فرصت است و پاسداران سپاه آرزوی شهادت در این لباس را دارند.

وی افزود: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند هر موقع که دشمن از ما، عصبانی و ناراحت است متوجه می‌شویم که در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم، این اقدام پارلمان اروپا نیز نشان می‌دهد که سپاه پاسداران در مسیر درستی در تمدن سازی اسلامی برای منجی عالم بشریت قرار دارد و با این اقدام ثابت قدم‌تر و استوارتر در کنار مردم و دستگاه‌های اجرائی گام برمی‌دارد.

زارع کمالی عنوان کرد: همدلی و هم افزایی خوبی در استان وجود دارد و ما بیش از پیش در تلاشیم که با روحیه جهادی به مردمی که نشان دادند با بصیرت‌تر و آگاهانه‌تر از خواص عمل می‌کنند و بار‌ها در صحنه‌هایی که نیاز انقلاب بود حضور دارند، خدمت رسانی کنیم.
وی تاکید کرد: سپاه، همان مکتب حاج قاسم سلیمانی‌ها است که برگرفته از مکتب قرآن و اهل بیت است و در این زمینه پرورش یافته است و دشمن اگر می‌دانست که با تحریم سپاه، در واقع مردم را تحریم کرده هرگز به چنین اقدامی دست نمی‌زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها