خبرهای داغ:
مسئول بسیج خواهران وزارتخانه‌های تهران بزرگ در گفت‌وگو با بسیج:

دشمن با مانور روی ابعاد اجتماعی حضور بانوان ایرانی، قصد دارد جامعه را دچار چالش کند

فائزه‌سادات بهشتی گفت: دشمن در چند سال گذشته سعی کرده تا بر ابعاد اجتماعی حضور بانوان ایرانی مانور بدهد و از این طریق، جامعه را دچار چالش کند.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۵۶
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

خانواده تعلق اصلی و قلبی بانوان ایرانی است/دشمن نمی‌تواند خلاف حرف امام ما را در جامعه رقم بزند
فائزه‌سادات بهشتی مسئول بسیج خواهران کارمندان ادارات و وزارتخانه‌های تهران بزرگ، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم تبیین نقش بانوان ایرانی در خانواده و جامعه اظهار کرد: با توجه به فرمایش حضرت امام‌خمینی(ره) که فرمودند: «این انقلاب به دست زنان رقم خورد»، باید با رویکرد دشمن در حوزه زنان مقابله کرد. دشمن اکنون فهمیده که پس از ۴۴ سال نمی‌تواند خلاف فرمایش امام(ره) کاری انجام بدهد.

وی افزود: یک بانوی ایرانی در جامعه و در کنار تأثیرگذاری در فضای کاری و اجتماعی، در موضوع همسر و مادربودن هم بسیار موفق عمل می‌کند. دشمن در چند سال گذشته سعی کرده تا بر ابعاد اجتماعی حضور بانوان ایرانی مانور بدهد و از این طریق، جامعه را دچار چالش کند.

بهشتی گفت: دشمن روی بحث وجود‌ی بانوان در خانواده کار کرده اما خانواده برای هر خانم، تنها جایی است که به آن تعلق اصلی و قلبی دارد. یک خانم ایرانی از دیرباز، سمبل نهاد خانواده بوده و هنگامی که در جامعه به مقامی می‌رسد، تبدیل به الگو می‌شود.

وی تاکید کرد: اهمیت بانوان در جامعه ما اینگونه است که وقتی یک خانم دانشمند می‌شود، الگوی تمام زنان می‌شود و تمام الگو‌ها در برهه کنونی، در بحث خانواده و خانه‌داری، خانم فاطمه زهرا(س) هستند. در بحث نقش بانوان در جامعه نیز الگوی بانوان ایرانی، حضرت زینب(س) هستند.

مسئول بسیج خواهران کارمندان ادارات و وزارتخانه‌های تهران بزرگ، گفت: حضرت زینب(س) الگوی تمام زنان ایرانی چه با حجاب، چه بی‌حجاب، چه کارمند و چه خانه‌دار هستند. 

ت-۹۶۰۶

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها