خبرهای داغ:

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در حمایت از سپاه پاسداران

همدان-شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با صدور بیانیه‌ای اقدام وقیح و بی‌شرمانه پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۹۹
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با صدور بیانیه‌ای اقدام وقیح و بی‌شرمانه پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله القاصم الجباربن

اقدام وقیح و بی‌شرمانه پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی نشان دهنده اوج استیصال و درماندگی حاکمان بی منطقی است که با دو جنگ جهانی اول و دوم جهان را در آتش جنگ خود به خاک و خون کشیده، میلیون‌ها انسان را کشته، زخمی و میلیاردها لیتر  خون بی گناهان را برزمین ریخته‌اند؛ حاکمان اروپا و اربابان آنان ، شیطان بزرگ امریکا و رژیم سفاک و کودک کشِ صهیونیستی این تروریست‌های بالفطره با چه رویی ادعای حقوق بشر دارند؟ آنان باید بدانند تشت رسوائیشان از بام افتاده، و شاخ قدرت آنان توسط انقلاب اسلامی و امامین انقلاب و فرزندان سبزپوشِ شهادت طلبِ سپاه وبسیج شکسته شده، امروز و همیشه سپاه و بسیج محبوب‌ترین و مقدس‌ترین نهاد در بین ملت ایرانِ اسلامی و بین مردم منطقه و مظلومان جهان است.

 این حرکت  مذبوحانه دشمن بعد از شکست استکبار در اغتشاشات اخیر وجنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی را باید به فهرست فعالیت‌های ناکام دشمن در طول ۴۴ سال مقابله با انقلاب اسلامی اضافه کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن تبعیت از مولا و مقتدای خود حضرت امام خامنه‌ای عزیز حمایت همه جانبه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام نموده و به پارلمان اروپا و حاکمان بی‌منطق آنان هشدار می‌دهیم در صورت تصویب نهایی این طرح، نیروهای آنان در منطقه به عنوان نیروهای تروریستی محسوب شده و از فرجام کارِ شیطانی خود پشیمان خواهند شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات