خبرهای داغ:

180 پروژه محرومیت زدایی در استان سمنان انجام شده است

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: عملیات اجرای 180 پروژه محرومیت زدایی، 52 پروژه آبرسانی به روستاهای محروم استان و رفع موانع 73 کارخانه و واحد تولیدی تنها بخشی از فعالیت های سپاه و بسیج سازندگی در سال گذشته و سال جاری بوده است.
کد خبر: ۹۴۸۵۵۱۲
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با محمدی منش مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به تشکیل 3 قرارگاه در راستای خدمت رسانی در مجموعه سپاه گفت: در دوران کرونا تاکنون 540 میلیارد تومان خدمات به مردم نیازمند استان ارائه شده است.

مهدی کاشفی تصریح کرد: عملیات اجرای 180 پروژه محرومیت زدایی، 52 پروژه آبرسانی به روستاهای محروم استان و رفع موانع 73 کارخانه و واحد تولیدی تنها بخشی از فعالیت های سپاه و بسیج سازندگی در سال گذشته و سال جاری بوده است.

وی با اشاره به تشکیل 1340 گروه جهادی در استان سمنان اظهار داشت: 550 صندوق قرض الحسنه در استان در حال فعالیت بوده که در سال گذشته 1380 شغل به واسطه این صندوق ها ایجاد شده است.

بسیج سازندگی مصداق بارز کار جهادی در جهت محرومیت زدایی است

محمدی منش مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در بسیج سازندگی استان گفت:  بسیج سازندگی مصداق بارز کار جهادی در جهت محرومیت زدایی است.

وی با بیان اینکه ارزش کار بسیج سازندگی در خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان است افزود: تلاش های مجموعه بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی بسیار ارزنده و قابل تقدیر می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار